Щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальних дисциплін 2019 р.

Лист ІМЗО № 22.1/10-4525 від 05.12.18 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ

№ 22.1/10-4525 від 05 грудня 2018 року

Ректорам закладів вищої освіти

Щодо проведення ІІ етапу
Всеукраїнської студентської олімпіади
з навчальних дисциплін 2019 р.

Шановні колеги!

Інститут модернізації змісту освіти повідомляє, що у 2019 році на базі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) відбудеться ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з наступних навчальних дисциплін:


з/п

Назва навчальної дисципліни, з
якої проводиться олімпіада  

Терміни проведення
олімпіади

1

Лабораторна діагностика

22 лютого

2

Косметологія

14 березня

3

Ботаніка

21 березня

4

Фармацевтична хімія

28 березня


Метою проведення олімпіад є розвиток наукової та науково-технічної сфери фармацевтичної та медичної галузей та всебічне залучення творчої молоді до науково-дослідної роботи.

Детальну інформацію про Олімпіаду можна дізнатись на сайті: nuph.edu.ua
Контактна особа: Загайко Андрій Леонідович, проректор з науково-педагогічної роботи, тел. (507) 706-30-62, 706-30-71, nauka@nuph.edu.ua

З повагою,
Директор                           О. М. Спірін

Освіта.ua
05.12.2018

Популярні новини
Сеть вузов Украины неэффективна, - World Bank Сеть государственных учреждений высшего образования в Украине слишком большая и неэффективная
Украина может получить 200 млн долларов на реформы в высшем образовании Всемирный банк рассмотрит вопрос предоставления Украине 200 млн долларов на реформирование высшего образования
В Украине появятся подразделения иностранных университетов Правительство приняло решение, что открывает путь к учреждению в Украине подразделений иностранных вузов
МОН: в этом году вузы получат широкие финансовые полномочия Университеты будут иметь широкие полномочия по распоряжению средствами
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев