Щодо умов прийому

Лист МОН № 1/9-395 від 14.07.17 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-395 14 липня 2017 року

Керівникам вищих навчальних закладів

Державне підприємство «Інфоресурс»

Щодо умов прийому

Відповідно до Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів у 2017 році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 13 жовтня 2016 року № 1236, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 листопада 2016 р. за № 1515/29645 (зі змінами) визначено, що більшість вступників, які вступають для здобуття освітнього ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямування) на основі повної загальної середньої освіти, подають документи в електронній формі, а деякі інші категорії вступників подають документи в паперовій формі.

Заяви у паперовій формі можуть подавати вступники для здобуття освітнього ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямування) на основі повної загальної середньої освіти за денною та заочною формами навчання в таких випадках:

  • вступники, які мають спеціальні умови на участь у конкурсному відборі при вступі для здобуття вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти, передбачені пунктом 3 розділу III цих Умов, або право на зарахування за квотами-1, квотами-2, передбачене пунктом 5 розділу IV цих Умов (тобто, які мають право на вступ за співбесідою, іспитами (іспитами та зовнішнім незалежним оцінюванням) та квотами-1, квотами-2);
  • вступники, які мають розбіжності в прізвищі, імені, по батькові, даті народження, статі або громадянстві вступника в атестаті про повну загальну середню освіту та у сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання, у т.ч. вступники, які мають паперові атестати старого зразка (дипломи кваліфікованого робітника або молодшого спеціаліста із записами про здобуття середньої освіти), які не вносились до централізованих баз даних.

У зв’язку із запровадженням нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників, мають місце окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з іншими розбіжностями в реєстраційних даних. У такому разі з 15 липня 2017 року вступник може подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії вищого навчального закладу буде перевірена неможливість створення електронного кабінету вступника. За результатами робочого дня приймальна комісія вищого навчального закладу надсилає до ДП «Інфоресурс» (ez@inforesurs.gov.ua4) таблицю у форматі MS Excel із зазначенням в окремих колонках: коду вищого навчального закладу в ЄДЕБО, прізвища, ім’я, по батькові вступника, серії та номеру атестату про повну загальну середню освіту, номеру сертифікату, контактного номеру телефону вступника (зразок таблиці додається).

Заява в паперовій формі подається вступником особисто до приймальної комісії вищого навчального закладу. Факт подання кожної заяви в паперовому вигляді реєструється уповноваженою особою приймальної комісії в ЄДЕБО в день прийняття заяви.

Заступник міністра        Ю. М. Рашкевич

Освіта.ua
14.07.2017

Популярні новини
Средства получат самые сильные учреждения профобразования Государственные средства на создание практических центров будут распределяться по новому конкурсу
МОН изменило систему финансирования вузов, - Стадный Минобразования прежде всего интересует помощь сильным вузам и преподавателям
Три области проведут пилот по финансированию профобразования Финансирование профессионального образования трех городов будет происходить за счет областных бюджетов
Вузам советуют обучать студентов из Китая дистанционно По словам министра образования, МОН учтет обстоятельства, связанные с ситуацией вокруг коронавируса
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!