Щодо строку дії ліцензії

Лист МОН № 1/9-355 від 24.07.15 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-355 від 24 липня 2015 року

Вищі навчальні заклади

Щодо строку дії ліцензії

Міністерство освіти і науки України інформує, що 28 червня 2015 року набув чинності Закон України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02 березня 2015 року № 222-VIII (далі - Закон N9 222).

Відповідно до пункту 6 статті 21 Закону № 222 ліцензії, які були чинними на день набуття чинності вказаного Закону та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені органом ліцензування. Переоформлення здійснюватиметься після затвердження форми і змісту ліцензії спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування (пункт 13 статті 13 Закону № 222). У зв'язку з цим Державним підприємством "Інфоресурс" забезпечено можливість для навчальних закладів замість ліцензії на освітню діяльність завантажувати до Єдиної державної електронної бази з питань освіти протокол Акредитаційної комісії, що затверджений наказом МОН, або витяги з такого протоколу, що посвідчені підписом директора Державної освітньої установи "Навчально-методичний центр з питань якості освіти" або будь-якою іншою уповноваженою особою та скріплені печаткою цієї установи.

Заступник Міністра       А. Є. Гевко

Освіта.ua
24.07.2015

Популярні новини
В Украине утверждены новые формы дипломов о высшем образовании Министерством образования утверждены новые формы документов о высшем образовании и ученых степенях
Воспоминания под елкой: два года НАЗЯВО в официальном статусе Национальное агентство сформировало сообщество людей, причастных к тектоническим сдвигам в высшей школе
Вузы смогут премировать студентов, - министр Министерство образования предлагает расширить возможности стипендиального премирования
В Украине запустят онлайн мониторинг трудоустройства выпускников МОН намерено внедрить электронную систему мониторинга трудоустройства выпускников вузов
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев