Про затвердження Типового положення про атестацію середніх загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації

Наказ МОН № 66 від 05.03.96 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

(Втратив чинність на підставі наказу МОН №553 від 24.07.2001)

№ 66 від 05.03.96 м.Київ


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 березня 1996 р.
за № 139/1164


Про затвердження Типового положення про атестацію середніх
загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти
і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної
допомоги та реабілітації


(Із змінами, внесеними згідно з Наказом МОН
№ 553 [z0678-01] від 24.07.2001)


На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 1996 року № 200 [200-96-п] "Про ліцензування, атестацію та акредитацію закладів освіти", НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Типове положення про атестацію середніх загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації (додається).

2. Опублікувати Типове положення в Інформаційному збірнику Міністерства освіти України.

3. Міністерству освіти Автономної Республіки Крим, управлінням освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам закладів освіти забезпечити виконання вимог даного Типового положення.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Бабака В.П.

Виконуючий обов'язки Міністра                                 В.П.Андрущенко

(Типове положення про атестацію середніх загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації втратило чинність на підставі Наказу МОН № 553 [z0678-01] від 24.07.2001)


05.03.1996

Мы должны создать условия для свободной работы учителей, – министр МОН при министре Оксене Лесовом будет акцентировать свое внимание на изменении культуры в школе
Правительство начнет тотальную борьбу с образовательной бюрократией Новый подход к управлению системой образования станет ключевым вектором работы правительства
Учителя не поддерживают идею дополнительного учебного года Большинство педагогов и родителей не одобряют проведение дополнительного учебного года
Школам предлагают разрабатывать собственные образовательные программы Каждое заведение общего среднего образования может разработать собственную образовательную программу
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев