Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручникам для осіб з особливими освітніми потребами

Наказ МОН № 1020 від 14.11.2022 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1020 від 14 листопада 2022 року

Про надання грифа «Рекомендовано
Міністерством освіти і науки України»
підручникам для осіб з особливими
освітніми потребами

Відповідно до пункту 6, абзацу третього пункту 7, пункту 8 Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 20 липня 2020 року № 931, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2020 року за № 1119/35402 (зі змінами), ураховуючи лист Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 03.11.2022 № 21/08-119 та рішень експертної комісії зі спеціальної педагогіки (протокол № 3 від 21.06.2022, протокол № 8 від 28.10.2022) НАКАЗУЮ:

1. Надати гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручникам для осіб з особливими освітніми потребами згідно з додатком.

2. Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Баженков Є.) внести відповідні зміни до Каталогу надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рогову В.

Т. в. о. Міністра                                          Андрій Вітренко

Освіта.ua
14.11.2022

Утверждение модели НМТ: варианты и вызовы История с перечнем вступительных экзаменов, которым решили заботиться депутаты, продолжается
Учеников 4 и 9 классов официально освободили от ДПА Отмена государственной итоговой аттестации происходит уже в четвертый раз подряд
Минимальный порог НМТ ниже порога угадывания, – министр Порог тестовых баллов за выполнение блоков мультитеста, ниже порога угадывания
Школьные знания по истории проверяют на ДПА, – глава комитета ВР Усвоение выпускниками школ знаний проверяется во время ДПА, а не вступительных экзаменов
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев