Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України"

Наказ МОН № 267 від 29.03.10 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 267 від 29 березня 2010 року

Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985
"Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів
загальноосвітніх навчальних закладів з
української мови, математики та історії України"

З метою уникнення перевантаження школярів загальноосвітніх навчальних закладах у період завершення навчального року та враховуючи незадовільний рівень підготовки дослідження щодо вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та  історії України наказую:

1. Скасувати наказ Міністерства освіти і науки від 28.10.2009 №985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України".

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) вивчити питання щодо проведення вище названого дослідження у 2010-2011 навчальному році.

3. Департаменту адміністративно-господарської роботи (Ханюк В.А.) зробити відмітку у справах архіву про скасування наказу.

4. Контроль за виконанням наказу покладаю на Першого заступника Міністра Б.М.Жебровського.

Міністр       Д.В. Табачник


29.03.2010

США помогут выплатить зарплаты педагогам В госбюджет Украины поступили грантовые средства от США в размере 1,25 млрд долларов
Школы могут заявить о своей субъектности, – глава ДСЯО Школы получили больше возможностей, чтобы в рамках автономии заявить о своей субъектности
МОН опубликовало перечень необходимых учебников В перечень включены более 100 наименований учебников и пособий для учеников разных классов
Школы включат в систему охраны полиции Школы всех форм собственности планируется включить в систему охраны полиции
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев