Щодо підготовки посібників для здобувачів повної загальної середньої освіти

Лист ІМЗО № 22.1/10-1584 від 03.05.19 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ

№ 22.1/10-1584 від 03 травня 2019 року

Потенційним авторам/упорядникам

Щодо підготовки посібників для здобувачів
повної загальної середньої освіти

Шановні колеги!

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 41 «Про затвердження порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників» постає завдання розробити навчальну літературу, призначену для освоєння та впровадження інноваційних підходів до організації освітнього процесу.

Створення сучасних навчальних посібників має стати підгрунтям ефективності застосування Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Перелік назв посібників для здобувачів повної загальної освіти, що планується видати за кошти державного бюджету у 2019 році, буде доведений до Вашого відома згодом.

З огляду на зазначене вище, надсилаємо Інструктивно-методичні матеріали щодо підготовки посібників серії «Шкільна бібліотека» для здобувачів повної загальної середньої освіти.

Додаток: 6 стор.

З повагою
В. о. директора                       Ю. І. Завалевський

Освіта.ua
03.05.2019

В Киеве недовольны графиком проведения ЗНО В столице возмущены графиком ЗНО, который мешает провести праздник Последнего звонка
Правительство утвердило план развития STEM-образования Документ определяет меры по развитию навыков исследовательской и инженерной деятельности
В школах появится предмет «Финансовая грамотность» В МОН отмечают, что финансовая грамотность является одной из ключевых компетентностей
Школы смогут разрабатывать свои учебные планы Школы смогут разрабатывать свою образовательную программу для 5-9 классов на основе типовой программы
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев