Щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів

Лист МОН № 1/11-11232 від 22.10.18 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/11-11232 від 22 жовтня 2018 року

Всеукраїнська асоціація органів місцевого
самоврядування «Асоціація міст України»
вул. Січових Стрільців, 73
м. Київ, 04053

За результатами розгляду листа від 03.10.2018 № 5-446 щодо доопрацювання проекту наказу МОН «Про затвердження Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 року № 128» (далі проект) інформуємо.

Проект розроблено відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про загальну середню освіту», згідно з якою порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Проект для громадського обговорення було оприлюднено на офіційному веб-сайті МОН з 18.09.2018 по 15.10.2018. За цей час надійшло понад 200 повідомлень з пропозиціями та зауваженнями.

Разом з цим, інформуємо, що з урахуванням пропозицій, що надійшли в процесі громадського обговорення, а також з метою недопущення погіршення умов організації освітнього процесу прийнято рішення про доцільність збереження існуючого правового регулювання поділу класів на групи при вивченні окремих предметів.

Принагідно висловлюємо вдячність Всеукраїнській асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та аналітику асоціації Мозговій Людмилі Анатоліївні особисто за небайдужість до процесів удосконалення законодавства про освіту та сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

Заступник міністра                       Павло Хобзей

Освіта.ua
22.10.2018

Пятиклассники в 11 регионах не получили учебники по языку Процесс доставки в школы учебников, напечатанных за донорские средства, несколько усложнен
Правительство возобновило финансирование реформы НУШ Средства направят на оборудование, учебную литературу и повышение квалификации учителей
Задания НМТ по математике вызвали трудности у выпускников У выпускников школ возникли трудности по решению стандартных задач по математике
Опубликованы рекомендации по преподаванию школьных предметов Документ содержит рекомендации по преподаванию предметов и интегрированных курсов по предметным отраслям
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев