Про затвердження методичних рекомендацій щодо використання коштів освітньої субвенції

Наказ МОН № 58 від 19.01.2018 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 58 від 19 січня 2018 року

Про затвердження методичних рекомендацій
щодо використання коштів освітньої субвенції

Із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 28 лютого 2018 року № 209 (Наказ № 209)

На виконання пункту 4 розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2017 року № 929-р "Про розподіл нерозподілених видатків освітньої субвенції для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, у 2017 році" (Розпорядження № 929-р) та з метою раціонального використання коштів державного бюджету НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Методичні рекомендації щодо використання коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання за напрямами, визначеними розпорядженням КМУ від 18.12.2017 № 929-р (Розпорядження № 929-р), що додаються.

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.) довести методичні рекомендації до відома обласних, Київської міської державних адміністрацій.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.

Міністр               Л. М. Гриневич

 

Освіта.ua
19.01.2018

Школы без укрытий будут работать онлайн В офлайн-режиме будут работать только те заведения, в которых должным образом оборудованы укрытия
В Киеве заявили, что большинство родителей за оффлайн обучение По результатам опроса, почти 70% родителей выбирают очную форму обучения
Треть школ готова к обучению офлайн, – Шкарлет Государство пытается обеспечить как можно больше школ укрытиями, чтобы начать привычное обучение
Учителя будут сообщать родителям о переходе детей в укрытия Министерство образования разработало алгоритм действий учителей при объявлении сигнала тревоги
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев