Osvita.ua Законодательство Среднее образование Про проведення експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення i впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» ​для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки

Про проведення експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення i впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» ​для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки

Наказ МОН № 863 від 03.08.2018 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 863 від 03 серпня 2018 року

Про проведення експерименту всеукраїнського рівня
«Розроблення i впровадження навчально-методичного
забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки»
для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти»
на серпень 2018 - жовтень 2022 роки

Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 листопада 2000 року № 522, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 року за № 946/5167 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки від 11 липня 2017 року № 994), пункту 2 наказу Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407, ураховуючи клопотання Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації від 14.03.2018 № 01-22-02/632, Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 888/07/2-18, комунального вищого навчального закладу «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради від 16.03.2018 № 125, Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 5.03.2018 № 898/03-214, Департаменту освіти i науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації від 20.03.2018 № 063-2739, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 12-01-08/1028 та від 16.11.2017 № 28405/0/2-17, Департаменту освіти і науки Луганської обласної Державної адміністрації від 13.03.2018 №04/04-1128C, Управління освіти Департаменту гуманітьнн-іої політики Львівської Міської ради від 21 03.2018 № 2601-608, Департаменту освіти і науки Миколаївської обласної Державної адміністрації від 15.03.2018 № 1294/02-02/01-01-12, Департаменту освіти і науки Одеської Державної адміністрації 21.03.2018 № 36, Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації від 11.06.2018 та від 05.04.2018 № 744/01-22. Управління освіти і, науки Рівненської обласної державної адміністрації від 03.03.2018 № 1/9-132, комунального закладу Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Сумської обласної Державної адміністрації від 15.03.2018 № 319, Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 03/775-06 комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» Харківської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 373, комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» від 19.03.2018 № 87/01-18, Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 04-12/1088, Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області 19.03.2018 № 2/4-269, висновок комісії біології, екології та природознавства Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України від 26 квітня 2018 року (протокол № 5), з метою проектування, наукового обґрунтування дидактичних засад створення та експериментальної перевірки навчально-методичного забезпечення інтегрованих курсів «Природничі науки» НАКАЗУЮ:

1. Узяти до відома, що з серпня 2018 року розпочато проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки на базі закладів освіти, зазначених у відповідній заявці.

2. Затвердити як такі, що додаються:

1) заявку на проведення експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки;

2) програму на проведення експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки.

3. Науковим керівникам надавати комісії з питань дослідно-експериментальної роботи у навчальному процесі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (далі - Комісія) звіти про виконання кожного етапу програми експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навЧально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки (далі Експеримент), а звіт про його завершення подати до Міністерства освіти і науки.

4. Державній науковій установі «Інститут МОДернізації змісту освіти» (Спірін О. М.) надавати організаційно-методичну допомогу педагогічним колективам закладів освіти, які є учасниками експерименту.

5. Відповідним управлінням (департаментам) освіти і науки обласних Державних адміністрацій сприяти закладам освіти, які є учасниками Експерименту, у забезпечені “необхідних умов для організації та проведення Експерименту.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.

Міністр                            Л. М. Гриневич

Освіта.ua
30.08.2018

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.
МОН внедряет механизм «деньги ходят за учителем» Педагог сможет самостоятельно выбрать, где повысить квалификацию, а государство это оплатит
МОН утверждены новые формы школьной отчетности Документ устанавливает формы отчетности для школ и управлений образования и содержит инструкции по их заполнению
МОН разработало новый Порядок разделения классов на группы Документ определяет условия разделения классов на группы в украинских школах при изучении предметов
Объявлен отбор экспертов школьных учебников Учебно-методический центр по вопросам качества образования начал отбор экспертов учебников
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!