Про затвердження графіка проведення третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2019-2023 роках

Наказ МОН № 549 від 31.05.2018 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

(Увага! До наказу внесено зміни. Див. наказ МОН № 857 від 26.09.2022)

№ 549 від 31 травня 2018 року

Про затвердження графіка проведення
третього туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року» у 2019-2023 роках

Відповідно до пункту 5 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення всеукраїнських та міжнародних олімпіад у сфері освіти, всеукраїнського конкурсу «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 95 (зі змінами), НАКАЗУЮ:

1. Затвердити графік проведення третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2019-2023 роках, що додається.

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.), Інституту модернізації змісту освіти (Спірін О. М.) спільно зі структурними підрозділами освіти і науки місцевих органів виконавчої влади забезпечити організацію та проведення третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2019-2023 роках відповідно до затвердженого графіка.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.

Міністр                         Л. М. Гриневич

Освіта.ua
31.05.2018

В МОН разработали механизм апробации школьных учебников Процесс апробации предполагает исследование качества учебников и соответствия стандартам
Большинство украинцев сообщили о снижении качества образования Украинцы отмечают снижение качества образования или невозможность получить образовательные услуги
Мы должны создать условия для свободной работы учителей, – министр МОН при министре Оксене Лесовом будет акцентировать свое внимание на изменении культуры в школе
Правительство начнет тотальную борьбу с образовательной бюрократией Новый подход к управлению системой образования станет ключевым вектором работы правительства
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев