Osvita.ua Законодательство Среднее образование Роз'яснення щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, зат

Роз'яснення щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, зат

Лист МОН № 1/9-322 від 18.05.18 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-322 від 18 травня 2018 року

Директорам закладів загальної середньої освіти,
працівникам органів управління освітою
місцевих органів виконавчої влади
та органів місцевого самоврядування

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих
предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або
часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена
Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою
Кабінету Міністрів України № 87 від 21 лютого 2018 р.

Шановні колеги!

У відповідь на численні прохання педагогічних працівників, роз’яснюємо, як застосовуватиметься Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, визначений наказом Міністерства освіти і науки України № 128 від 20.02.2002 р., в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21 лютого 2018 р.

Погодинне співвідношення між освітніми галузями за роками навчання встановлює базовий навчальний план початкової освіти, визначаючи загальну щорічну кількість годин за освітніми галузями (див. абзац 21 та додаток 2 до Стандарту).

У процесі інтеграції кількість навчальних годин, передбачених на вивчення кожної освітньої галузі базовим навчальним планом, перерозподіляється таким чином, що їх сумарне значення не зменшується. Це відображається в типових освітніх програмах, освітніх програмах закладів загальної середньої освіти (абзац 24 Стандарту).

Поділ класів на групи здійснюється незалежно від того, як розподілений між окремими й інтегрованими предметами час, відведений на відповідні освітні галузі.

Така практика апробується у процесі всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти» на базі пілотних закладів освіти. За проміжними результатами цієї апробації готуються відповідні методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у початковій школі.

Разом з тим повідомляємо, що з огляду на необхідність приведення нормативних актів, що регулюють правові засади організації та діяльності закладів загальної середньої освіти, у відповідність до Закону про освіту, прийнятого 5 вересня 2017 року, Міністерством освіти і науки здійснюється підготовка змін до наказу № 128 від 20.02.2002 року. Нова редакція цього наказу забезпечить рівні умови для всіх учасників освітнього процесу та закладів освіти, незалежно від того, за якою освітньою програмою вони працюють.

З повагою
Заступник міністра                        Павло Хобзей

Освіта.ua
18.05.2018

Имеем неэффективную сеть учебных заведений, - министр Министр подчеркивает необходимость решения вопросов неэффективности сети учебных заведений
Профессия учителя постепенно начинает быть творческой, - Новосад По словам министра, учитель имеет возможность самостоятельно конструировать уроки и учебные планы
Вергеланд Центр поможет МОН с переобучением учителей В МОН отмечают важность работы с Вергеланд Центром в направлении повышения квалификации
Зарплаты учителей будут расти постепенно, - Новосад Министр образования отмечает, что МОН будет работать над мотивацией и развитием педагогов
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Інна
Надайте, будь ласка, відповідь на питання стосовно Наказу 128 від 20.02. 2002 року. У першому класі був розподіл на дві підгрупи з англійської мови, тому що було 29 дітей. У другому – 27 дітей. Відповідно - їх з’єднали в одну групу. Тому, особисто в нас змінилася вчителька (осталася з тієї групи). У третьому класі – 28 дітей – знов поділили – знов вчителька змінилася. В четвертому – 27 дітей – знов з’єднали – знов вчителька змінилася. Питання: Чи не знущання це над нашими дітьми? Які знання будуть в них з англійської мови? Тому що всі ми розуміємо як важко переносять діти зміну вчителя! Чи немає якихось роз’яснень - якщо група вже була поділена у першому класі – то залишаються вже зі своїм вчителем навіть при зміні кількості учнів?
123
Для Інна: мамаша, вы очень наивная, ну какой учитель со знанием англ. будет долго работать на нищенскую зарплату. Нанимайте репетитора и учите своих детей, отправляйте на курсы, занимайтесь своей детворой сами, вкладывайтесь в неё и не рассчитывайте на государство.
Комментировать

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!