Osvita.ua Законодательство Среднее образование Про XIV Всеукраїнський турнір юних журналістів

Про XIV Всеукраїнський турнір юних журналістів

Лист ІМЗО № 22.1/10-367 від 13.02.18 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ

№ 22.1/10-367 від 13 лютого 2018 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Про XIV Всеукраїнський
турнір юних журналістів

Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2017 № 1112 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році» з 18 по 22 квітня 2018 року на базі Сумської гімназії № 1 (директор Бондарева Катерина Іванівна) відбудеться фінальний етап XIV Всеукраїнського турніру юних журналістів.

Командні інтелектуальні змагання будуть проведені згідно з вимогами Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за № 1318/20056.

Завдання, що пропонуються для першого (міжшкільного) та фінального етапів змагань, подано в додатку.

Отримати інформацію щодо умов проведення турніру та подати заявки на участь у фінальному етапі змагань можна за тел. (044) 248-18-13, Кучер Вікторія Василівна, методист Інституту модернізації змісту освіти, або в м. Суми за тел. (050) 596-35-83, Симоненко Лариса Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської гімназії № 1; (095) 401-81-61, Семенцова Наталія Олександрівна, заступник директора з виховної роботи Сумської гімназії № 1; електронна адреса: gimnazia1sumy@gmail.com.

В.о. директора                   О.М. Спірін

Додаток
до листа Інституту модернізації змісту освіти
13.02.2018 № 22.1/10-367

Завдання
XIV Всеукраїнського турніру юних журналістів

1. Одна з формул «хорошого журналіста» має такий вигляд: психолог + філолог + порядна людина. Які якості ви додали б, щоб вивести формулу «ідеального журналіста»? Поясніть.

2. Моніторинг свідчить, що в Україні, де йде війна та є цілий комплекс проблем, із цим пов’язаних, лише 2–3% публікацій друкованих та Інтернет-видань присвячені темам учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб. Як ви поясните таку тенденцію? Якби вам довелося створити два матеріали на дві вказані теми, який фокус висвітлення ви обрали б? Обґрунтуйте.

3. Принципи роботи журналіста в екстремальних умовах. Порівняйте заходи особистої безпеки: в районах бойових дій; в місцевості з підвищеним рівнем радіації; у зоні екологічної катастрофи.

4. Розкрийте роль соцмереж у роботі журналіста, зокрема, в отриманні та поширенні інформації. Наведіть приклади.

5. Ви – претендент на вакантну посаду редактора у видавництві. Запропонуйте видавничий проект, завдяки якому ви могли б перемогти у конкурсі.

6. Створіть сценарний план інформаційної радіопередачі на тему «Зірки» нашої школи» з використанням різних інформаційних жанрів.

7. Вам доручили зробити інтерв’ю з відомим українцем із вашого регіону для закордонного видання. Кого оберете співрозмовником і на яку тему розмовлятимете? Запропонуйте список запитань.

8. Місцева газета має можливість послати вас у закордонне відрядження. Яку країну, тему та жанр ви оберете, щоб вмотивувати відрядження + викликати величезний інтерес до вашої публікації читачів саме цієї газети?

9. Президент Франції Макрон ініціював законодавчу заборону фейків. Чи актуальна боротьба з фейками для України? Як розпізнати фейк? Наведіть приклади фейків, що поширювалися в Україні.

10. Ви берете участь у мозковій атаці щодо створення нового Інтернет-видання, на яке виділено серйозні інвестиції. Яку тематику і які рубрики ви запропонуєте, щоб видання здобуло популярність у мережі?

11. Чи можна за допомогою мобільного телефону або іншої непрофесійної апаратури створити матеріал для радіо, телебачення чи електронного ЗМІ? У яких випадках допускається використання «підручних» електронних засобів запису? Спробуйте за допомогою таких засобів створити невеликий власний репортаж на тему «Аварійне відключення світла».

12. Реконструкція подій у телевізійній документалістиці: основні прийоми візуалізації. Запропонуйте чотири-п’ять локацій для реконструкції в біографічному документальному фільмі епізоду про написання Тарасом Шевченком вірша «Мені тринадцятий минало».

13. Вам надали можливість попрацювати за експериментом «журналіст змінює професію». Яку актуальну тему ви обрали б для журналістського розслідування, яка професія стала би «прикриттям» і як би ви діяли?

14. Заголовок до матеріалу: що робить його привабливим? Наведіть приклади вдалих і невдалих заголовків, обґрунтуйте свою позицію. Чи існують ризики при створенні заголовку?

15. Сленг у журналістиці: доцільність і неприйнятність використання. Проілюструйте прикладами.

16. Вас запросили створити науково-популярну передачу для дошкільнят. Запропонуйте її концепцію, тематику, формат ведення.

Освіта.ua
13.02.2018

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.
МОН утвердило содержание онлайн курса для учителей начальной школы Курс будет состоять из 12 модулей, на выполнение каждого из которых будет выделено 5 часов
В Минфине настаивают: повышение зарплат педагогам преждевременное Государство не имеет возможностей для повышения зарплат педагогогических работников
МОН планирует создать электронную библиотеку учебников МОН планирует обеспечить функционирование электронной библиотеки школьных учебников
Педагоги в Киеве требовали повышения зарплат Состоялась всеукраинская акция протеста профсоюзов, к которой присоединился образовательный профсоюз
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!