Про організацію доопрацювання навчальних програм для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Наказ МОН № 92 від 08.02.16 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 92 від 08 лютого 2016 року

Про організацію доопрацювання
навчальних програм для учнів 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів

З метою розвантаження навчальних програм для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів НАКАЗУЮ:

1. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.) спільно з Інститутом модернізації змісту освіти забезпечити до 1 квітня 2016 року доопрацювання навчальних програм для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (далі-програми) відповідно до чинних типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів.

2. Затвердити склад робочих груп з доопрацювання програм, що додається.

3. Робочим групам та департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю.Г.):

1) розробити до 01.04.2016 проекти програм;

2) розмістити 05.04.2015 проекти програм для громадського обговорення на офіційному веб-сайті Міністерства (www.mongowua);

3) За наслідками громадського обговорення доопрацювати до 16.05.2016 проекти програм з урахуванням зауважень.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П. К.

Міністр       Сергій Квіт

Освіта.ua
08.02.2016

Пятиклассники в 11 регионах не получили учебники по языку Процесс доставки в школы учебников, напечатанных за донорские средства, несколько усложнен
Правительство возобновило финансирование реформы НУШ Средства направят на оборудование, учебную литературу и повышение квалификации учителей
Задания НМТ по математике вызвали трудности у выпускников У выпускников школ возникли трудности по решению стандартных задач по математике
Опубликованы рекомендации по преподаванию школьных предметов Документ содержит рекомендации по преподаванию предметов и интегрированных курсов по предметным отраслям
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев