Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році

Лист МОН № 1/9-397 від 18.08.15 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-397 від 18 серпня 2015 року

Департаменти (управління) освіти і науки обласних,
Київської міської державних адміністрацій,
Інститути післядипломної педагогічної освіти

Про перелік навчальної літератури,
рекомендованої Міністерством освіти і науки України
для використання у спеціальних
загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями)
у 2015/2016 навчальному році

З метою упорядкування навчальної літератури і програм, що рекомендуються для використання в навчально-виховному процесі у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах, Міністерство освіти і науки України надсилає Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році.

Зазначений перелік друкується в "Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України", фахових науково-методичних журналах, а також розміщено на сайті: www.mon.gov.ua.

Заступник Міністра                                    Павло Полянський

Освіта.ua
18.08.2015

В Украине началась новая вспышка СOVID-19 Наиболее усложненная эпидситуация наблюдается в Ивано-Франковской области
Украину охватила волна сообщений о заминировании школ В последние дни Украину охватила волна сообщений о заминировании учебных заведений
Основной этап PISA-2022 состоится с 4 апреля по 20 мая Ведущей отраслью исследования PISA-2022 определена математическая грамотность
Молодым учителям будут назначать педагога-наставника Специалисту, который впервые будет назначен на должность, будет назначаться опытный учитель
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев