Щодо інформування випускників

Лист МОН № 1/9-194 від 10.04.15 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-194 від 10 квітня 2015 року

Органи управління освітою
обласних, Київської міської
державних адміністрацій

Щодо інформування випускників

З метою доведення до випускників навчальних закладів, що знаходяться на тимчасово окупованих територіях України, інформації про порядок проходження державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання та отримання документів про освіту державного зразка і вступу до вищих навчальних закладів громадською організацією "Фонд "Відкрита політика" виготовлено інформаційні матеріали з покроковою інструкцією для випускників.

Просимо спільно з місцевими органами соціального захисту населення в місцях реєстрації осіб, які переміщуються з тимчасово окупованих територій України, облаштувати інформаційні куточки для випускників шкіл з тимчасово окупованих територій і розмістити в них інформаційні матеріали щодо порядку проходження випускниками державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання, отримання документів про освіту державного зразка і вступу до вищих навчальних закладів, а також пам'ятку для отримання дозволу на перетин лінії розмежування. Інформаційні матеріали розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства: www.mon.gov.ua.

Заступник Міністра       Павло Полянський

Освіта.ua
10.04.2015

Большинство родителей выбирает дистанционное обучение, – опрос Более 60% украинских родителей выбирают для своего ребенка дистанционную форму обучения с 1 сентября
Школы без укрытий будут работать онлайн В офлайн-режиме будут работать только те заведения, в которых должным образом оборудованы укрытия
В Киеве заявили, что большинство родителей за оффлайн обучение По результатам опроса, почти 70% родителей выбирают очную форму обучения
Треть школ готова к обучению офлайн, – Шкарлет Государство пытается обеспечить как можно больше школ укрытиями, чтобы начать привычное обучение
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев