И. Ликарчук: будем трезвонить звонком под вой сирен?

Утраченные или не полученные знания можно восстановить или получить позже, а потерянную жизнь – никогда

И. Ликарчук: будем трезвонить звонком под вой сирен?

Автор: Игорь Ликарчукэкскеровщик Украинского центра оценивания качества образования.

У багатьох профілях на ФБ йде жвава дискусія стосовно початку нового року. Одна із авторів, яку я дуже поважаю, на мій коментар, що не потрібно займатися окозамилюванням і вважати, що ледь пристосовані шкільні підвали можуть вважатися укриттями, зауважила: такі підвали (найпростіші укриття) є альтернативою ситуації, коли дитина буде ховатися вдома під столом…

Мені здається, що це далеко не так. Братська могила, на яку може, не дай Бог, перетворитися таке найпростіше «укриття», аж ніяк не може бути альтернативою тому, про що пише моя візаві. Хоча б і тому, що в такому «укритті» буде не одна і не дві дитини…

Я не можу і не хочу зрозуміти логіку деяких посадовців від освіти, яким більш важливими є питання організації освітнього процесу офлайн, ніж реальні дуже серйозні загрози життю учасників освітнього процесу.

Не думаю, що освітній процес в режимі офлайн в умовах постійної загрози обстрілів, повітряних тривог і т. ін. буде набагато успішнішим і ефективнішим від освітнього процесу в режимі онлайн.

Тому ще раз і вкотре не втомлюся висловлювати свою думку: допоки не закінчиться війна, ніякого освітнього процесу в режимі офлайн апріорі не може бути.

В Україні немає безпечних від обстрілів територій. Цінність життя та безпека учасників освітнього процесу – набагато важливіші від усього іншого. Втрачені знання чи не здобуті можна відновити чи здобути пізніше, а втрачене життя – ніколи.

Чи я помиляюся, колеги? Будемо калатати шкільним дзвінком під виття сирен?

Оригинал

Освіта.ua
08.07.2022

Популярные блоги
Л. Булыгина: о ежедневной минуте молчания в школах Все, что по указанию и не от сердца, – все обернется против детей и общества
Л. Гриневич: дети за границей имеют двойную нагрузку Чтобы избежать двойной нагрузки, необходимо наработать механизм перезачета результатов
Е. Северенчук: для детей важно качество расписания Не так важна нагрузка, как грамотный подход к формированию расписания и рабочего дня ребенка
В. Спиваковский: у родителей очень поменялись приоритеты На первое место вышла безопасность ребенка, на второе – социализация, и только на третье – знания
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Александр Васильевич
На сей раз во всём соглашусь с Вами, господин Ликарчук. В одном только не согласен. Нельзя засорять (поганить) прекрасный украинский язык иностранными словами, если есть украинские аналоги. Не лучше ли говорить: очное и заочное (или дистанционное) обучение?