В. Белый: «модные» должности в лицеях

У старшеклассников настоящих лицеев не бывает ежедневных домашних заданий фрагментарного содержания

В. Белый: «модные» должности в лицеях

Автор: Владимир Белый, экс-заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Наявність педпрацівника, який допомагає у навчанні поза уроками за розкладом – це про ефективну організацію справи.

Але якщо у царині виконання домашнього завдання у старшокласників має місце його супровід / контроль з боку педпрацівника, то таке є першим індикатором того, що старшокласник ще не став справжнім ліцеїстом на кшталт його закордонних ровесників.

Окрім того, у старшокласників справжніх ліцеїв не буває поточно-щоденних домашніх завдань фрагментарного змісту, тобто кілька вправ на «завтра», потім кілька вправ на «післязавтра» тощо.

Удома старшокласники-ліцеїсти передивляються на «завтра» попередній комплекс теорії, щоб бути ефективними під час занять з формування вмінь її застосовувати, на заняттях у ліцеї під проводом учителя-коуча.

Письмово вдома вони зазвичай виконують обов'язкове і на перевірку з оцінкою велике комплексне завдання десь раз на місяць з кожного свого профільного предмету, яких у ліцеїста 4–5. Десь такого обсягу, який буде на етапі річної підсумкової атестації (3–4 академічних години), але вже комплексним не у рамках програмних тем місяця, а всього навчального року.

Без цього старша ланка лишалась би всього лише лінійним продовженням формату базової (5–9 класи), що несло б ознаки прямої недолугості, бо ліцей – це вже не школа, хоча ще й не університет.

Оригинал

Освіта.ua
12.11.2021

Популярные блоги
Иван Осадчий: об оценивании учеников 5 классов НУШ По предлагаемому в Методических рекомендациях подходу невозможно выставить оценки за семестр
М. Гринева: воспитываем еще одно поколение, которое не читает Нашим ученикам нужно давать медаль за отвагу, потому что толерантно терпят все болезни нашей образовательной системы
И. Ликарчук: чиновники не представляют свою жизнь без олимпиад Жизнь меняется, формируется совершенно новая общественная ментальность, а у родителей этих олимпиад – «скрепы»
Л. Булыгина: о ежедневной минуте молчания в школах Все, что по указанию и не от сердца, – все обернется против детей и общества
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Сніжана
Для долина: Згодна з вами на 100 відсотків. Хочу спитати: знання учнів покращилось від тоді, як запровадили 12-ти больну систему оцінювання? Мабуть ні. Чи позитивно ЗНО впливає на погліблення знань та широту крегозору абітурієнтів? Також ні. Хіба сучасна школа готує учнів до вступу у ВНЗ? Ні!!! В школі предмети викладаюь на середньому рівня, а щоб одержаті високий бал по ЗНО, потрібно знати предмет на більш високому рівні. Як поглибити учню свої знання без вчителя або репетитора? Отож спотворена НУШ створює не рівні умови: заможні наймають репетиторів, а бідні....?
долина
Запровадження західної системи ліцеїв - шлях в нікуди , до повного знищення освіти на Україні . А ї справді , кому тут потрібні освічені українці, нас перетворили на рабів заходу, над нами зухвало експерементують. Західна система освіти - застаріла , класова за своєю суттю, недолуга. Нам її навязують. Всі ваші ліцеї - корупційна схема і більше нічого, мета - зробити освтіу недоступною більшості населення України.