Н. Пипа: нет учебникам «русского мира» в Украине!

Речь идет о вложении в головы 8-классников концепции «Новороссии» и «большого русского брата»

Н. Пипа: нет учебникам «русского мира» в Украине!

Автор: Наталья Пипа, народный депутат Украины от фракции «Голос», секретарь Комитета Верховной Рады по вопросам образования, науки и инноваций.

«Росія заснувала Одесу, Дніпро, Сімферополь, Севастополь… А якби Гетьманщина і Запорожжя привели внутрішній устрій та економічну модель до російського зразка, то Росія не чіпала б Українську державу!»

Ви уявляєте, що ЦЕ наші діти можуть прочитати у підручниках з Історії України для 8 класу?

А такі підручники, із явним запахом «рускава міра», вже майже в руках українських школярів!

Перший важливий етап ці підручники вже пройшли: Конкурсна комісія з підручників рекомендує МОН надати їм гриф «РЕКОМЕНДОВАНО». Наступний крок за МОН – погодити або не погодити ці підручники. Цей етап очікується вже 15 лютого.

І цього не можна допустити!!!

Усі експертні висновки до цих підручників тут (підручники: 80802, 80704, 80708)

Дуже вичерпну рецензію по одному з підручників (авторства М. Мудрого) зробив один із експертів. На 50 сторінках він чітко і зрозуміло «по кісточках» розібрав кожну букву, слово і речення і був, м’яко кажучи, шокований.

Чому?

Тому що основний посил рекомендованих Комісією підручників: якби Україна рухалась у російському напрямку – і війни б не було і взагалі, жити було би краще. Йдеться не просто про спотворення в учнів уявлення про українську історію XVI–XVIII століть, а про вкладання в голови 8-класників концепції «Новоросії» і «великого російського брата». Кримські татари взагалі подані в руслі радянської концепції «турецько-татарської експансії».

О, а плагіат в цих підручниках – окрема тема!

Вже є заява Ученої ради Інституту археографії НАН України.

Суть заяви: поява в школах таких підручників - суперечить здоровому глузду.

МОН має негайно:

1. Скасувати рішення про рекомендацію цих підручників.

2. Провести негайну перевірку на плагіат усіх затверджених підручників з Історії України для 8-го класу (експерти вже виявили плагіат в одному із підручників).

3. Створити незалежну комісію із залученням фахівців, яка б ознайомилася, як із підручниками, так і з рецензіями та ухвалила остаточне рішення.

Повністю підтримую ці вимоги! І готую депутатські звернення (додаю в коментарі) до Міністерства освіти і науки України, Служби безпеки України, Ради національної безпеки і оборони України. Нехай терміново реагують!

Таких підручників не можна допустити до українських учнів!

НІ підручникам «рускава міра» в Україні!

Оригинал

Освіта.ua
10.02.2021

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Світлана
Авторка статті - хвора на голову націоналістка. Через таких патріотів Україна сьогодні найбідніша , найдурніша та зневажена країна , що вмирає, а добивають її галичанські патріоти, що з гір спустилися та цивілізацію не визнають. Для України Росія - це справжня не галичанська культура, це - театр, це музика, це- опера і балет. Галичина нічого у сфері культури запропонувати не може. Псевдоукраїнський патріотизм - це занепад в усьому, це- брудна брехня та примітивізм.
скептик
Для Світлана: Уверена, что к настоящему украинскому национализму г-жа ПИПА не имеет никакого отношения. Упрощённо говоря, - национализм проповедует любовь к своей нации. То, что проповедует г-жа ПИПА, ближе к ксенофобии и нацизму.
Комментировать