Л. Булыгина: урок, который не зависит от расстояния

Описание фантастической идеальной школы: все очень просто, но нужна стая единомышленников против системы

Л. Булыгина: урок, который не зависит от расстояния

Автор: Людмила Булыгина, учитель информатики, Политехнический лицей НТУУ «КПИ».

Зараз буде опис моєї фантастичної ідеальної школи.

1. Команда дорослих, яка орієнтована на навчання в умовах нових вимог часу: 

  • відповідальність за результат навчання належить тому, хто навчається;
  • відповідальність за поведінку і рівень самостійності учня на боці батьків;
  • відповідальність за атмосферу розвитку та ефективність методів навчання на боці вчителів.

2. Плекаємо основні скіли в такому комплекті:

  • вміння вчитись;
  • самостійність;
  • усвідомленість важливості та цілей навчання.

Всі знають що, навіщо і в якому об'ємі вони вивчають. Це можна подивитись у будь який момент. І розуміти, де ми саме зараз і що далі.

Ті, хто навчаються, контролюють і те, що вони знають, і що там далі, і який мають прогрес. Ті, хто навчають - допомагають це робити.

І тоді немає питань щодо дистанції, немає питань про те, як оцінювати, немає питань про «порушення».

І до речі, абсолютно немає питань, чи 20 хвилин проводити урок в зумі, чи 40.

А почати можна прямо зараз з простого: не сидіти в зумах за отим чудним поняттям розкладу і «відмітити присутніх».

Алгоритм уроку (незалежно від он/офф):

1. Зустрілись.

2. Визначили задачі.

3. Обговорили питання.

4. Визначили матеріали для роботи.

5. Сформулювали завдання, час та спосіб відправки.

Від'єднались один від одного!

Залишили канал для запитань. Будь який зручний.

Все так просто.

Але потрібна зграя однодумців. Проти системи...ох!

Оригинал

Освіта.ua
14.01.2021

Популярные блоги
Н. Глюза: снова старые схемы и двойные стандарты На ЗНО живет страшный вирус, его не берут ни маска, ни антисептик, а выпускной будут гулять без масок
А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера Даже примитивная камера увеличивает все эмоции и раскрывает большие и маленькие секреты
И. Ликарчук: ЗНО становится токсичным для образования ЗНО должно быть отделено от школы, для сохранения как ЗНО, так и нормальной школы
Д. Ламза: учитель должен оставлять проблемы вне школы Нужно оставлять негатив за порогом школы, а детям нести и сеять доброе, разумное, вечное
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев