О. Калинич: вайбер и мессенджер - не учебные платформы

Все учителя и дети в учебном заведении должны работать на единой электронной платформе

О. Калинич: вайбер и мессенджер - не учебные платформы

Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустская гимназия-интернат.

Погоджуюся з думкою, що всі вчителі та діти в навчальному закладі мають працювати на єдиній електронній платформі. Це дозволить синхронність та полегшить технічне забезпечення навчального процесу. 

У гімназії ми працюємо з платформою G suite (classroom, meet та інші додатки).

Зручно, що зі згаданими додатками можна працювати як з ПК, так і з телефонів.

Під час дистанційного навчання з окремими класами наші вчителі проводять уроки і в синхронному режимі, і асинхронно.

Молодь швидко зорієнтувалася в потрібних додатках. Особливо приємно, коли старші педагоги із захопленням розповідають про опановані технології (ніхто не народився, знаючи й уміючи все, але кожен за бажання може навчитися).

Перейти на єдину платформу не можна за помахом чарівної палички, потрібна злагоджена робота колективу:

  • ініціатива та підтримка дирекції;
  • глобальна допомога вчителів інформатики, які зареєстрували на згаданій вище платформі увесь учнівський та педагогічний колективи;
  • допомога людини, яка готуватиме уроки та надаватиме індивідуальні консультації вчителям щодо використання різних програм.

Так, вайбер і месенджер – не навчальні платформи, це всього-на-всього майданчики для швидких повідомлень.

АЛЕ... якщо ви не маєте якісного інтернету; якщо чи ви, чи діти не мають потрібних гаджетів (а таких багато), не допоможе жодна ініціатива.

Оригинал

Освіта.ua
03.12.2020

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Виталий
А вы пытались зарегистрировать 1000 учеников самостоятельно? О какой глобальной поддержке вы говорите? В каждой школе один учитель информатики которому это просто ненужно! У нас МОН хочет Сделать как всегда- ктото делает работу бесплатно, а ктото за эту сделанную работу просто получает денежки! Это уже системный администратор а не учитель информатики, и зарплата тоже другая! А самое банальное то что в школах нету интернета,роутеров маршрутизаторов? Как в 2020 году когда в каждом телефоне Интернет есть а в школах нету можна говорить о какомто онлайн обучении? Что летом делали?Чего ждали? А теперь срочно будут осваивать 3 млрд Выделенные на интернет?