Л. Гриневич: о подходе КМУ к секвестру бюджета 2020

Сорвать реформу НУШ, свернуть все новые механизмы финансирования науки, - это секвестр бюджета 2020

Л. Гриневич: о подходе КМУ к секвестру бюджета 2020

Автор: Лилия Гриневич, экс-министр образования и науки.

Підірвати реформу Нова Українська школа, згорнути усі нові механізми фінансування науки, припинити модернізацію професійно-технічної освіти і це ще не все - такий підхід уряду до секвестру бюджету 2020!

З 2018 року стартувала реформа шкільної освіти і щороку супроводжувалася реальними інвестиціями. Обсяг різних цільових субвенцій у шкільну інфраструктуру в 2017 році склав 1 009,5 млн грн, 2018-го року – 2 509 млн грн, а в 2019 році – 3 886,3 млн грн. Практика довела, що саме так можна стимулювати позитивні результати, а не просто «говорити про підтримку реформ».

Скасування у 2020 році субвенції на НУШ (1 500 млн грн) на обладнання і підвищення кваліфікації вчителів початкові школи - це підрив довіри до реформи і неможливість її справжнього впровадження!

Два попередні роки ми працювали над новими інструментами фінансування науки, серед яких грантове фінансування Національного фонду досліджень і програма підтримки пріоритетних напрямів наукових досліджень - секвестр їх скасовує!

У 2017 році ми запровадили щорічну субвенцію на створення професійно-технічних навчально-практичних центрів, за рахунок якої йде осучаснення обладнання в профтехосвіті - секвестр її скасовує!

У 2020 так і не спромоглися запровадити зміни в оплаті праці дошкільників і молодих вчителів, запропоновані нашим урядом. Вирішили хоча б надати субвенцію на підтримку молодих вчителів - секвестр її скасовує!

Куди ведете країну?!

Оригинал

Освіта.ua
26.03.2020

Популярные блоги
А. Мирошниченко: родители не враги учителям Для родителей проблемы образовательной системы не самое главное дело в жизни
В. Онацкий: какие предметы исчезнут из расписания? Каждый пытается найти рецепт лечения образования, хотя к школе имел отношение, только будучи школьником
И. Ликарчук: образование выжило благодаря учителям Популизм и дилетантство в образовании разрушают педагогическое творчество и производят учителя-урокодателя
Т. Гориха Зерня: роль учителя становится определяющей Реформа, по сути, потребует полной профессиональной переподготовки всего преподавательского состава
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Павел
Как завопили чинуши, когда почувствовали: денежки от них могут уплыть!!! Загребущие ручонки - успокойтесь. Не только вам не хватает денег.