Е. Князева: стены школы обязательны для работы?

Требование о работе в помещении школы - это провокация заражения вирусом в транспорте и друг от друга

Е. Князева: стены школы обязательны для работы?

Автор: Елена Князева, учитель-методист, кандидат педагогических наук.

Хто там казав про недостатню освіту населення?

Не сперечаюсь і не відкриваю дискусію про рівень освіти населення.

Тільки факти.

Факт: учителів зобов'язали ходити в школу, робити звіти про години і роботу в приміщенні школи.

Факт: у країні оголошено карантин через ВІРУС, який передається від людини до людини повітряно-крапельним шляхом.

Факт: вік більшості вчителів - це вік групи ризику. Ризик - це захворювання з небезпекою летального фіналу. Саме через цю особливість вірусу оголошено карантин.

Факт: єдиним ефективним ЗАПОБІЖНИКОМ зараження є ІЗОЛЯЦІЯ від контактів.

Таким чином, вимога щодо роботи вчителів у приміщенні школи - це ПРОВОКАЦІЯ зараження вірусом у транспорті і один від одного.

Це означає, що відповідальні за таке рішення неосвічені особи з сумнівними моральними якостями.

Вчитель має працювати. Організуйте. Поставте задачу. Проконтролюйте результат.

Де тут стіни школи як обов'язковий чинник для роботи?

Нагадуєте мені, шановні, партійних заляканих керівників, які вивели киян на першотравневу демонстрацію у 1986, знаючи про аварію на Чорнобилі.

Що і кому демонструєте, співгромадяни?

Біда одна на всіх.

Якщо кожен не потурбується про кожного , розрахуються всі!

Колеги, бережіть себе!

Найлегше перекласти на вчителя те, що давно мало зробити МОН, - ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ начального процесу.

Реформа - це осучаснення навчального процесу, а не продаж парт.

Всім Здоров'я!

Оригинал

Освіта.ua
16.03.2020

Популярные блоги
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
А. Мирошниченко: зачем заниматься самообманом? Выбор прост - между обучением в обычном режиме и имитацией обучения под соусом онлайн-обучения
И. Ликарчук: насколько ЗНО точный инструмент? Насколько ЗНО эффективно для измерения уровня учебных достижений абитуриентов
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!