Ю. Федорченко: улучшаем или модернизируем «совок»?

Преподаватель высшей школы и школьный учитель были и есть забитым объектом для экспериментов

Ю. Федорченко: улучшаем или модернизируем «совок»?

Автор: Юрий Федорченко, кандидат философских наук, независимый образовательный аналитик-консультант.

Чи можна покращити вітчизняну освіту, зокрема вищу, модернізуючи «совок»?

Коли говорять про необхідність покращення, то, напевно, мають на увазі, що теперішній стан є незадовільним.

Не бракує критики теперішнього стану вітчизняної освіти. Не бракує і рецептів покращення. Проте, як правило, ті рецепти направлені на модернізацію інтелектуально та морально застарілої системи.

У цій системі викладач вищої школи та шкільний вчитель був і залишається затурканим об'єктом для експериментувань та «покращень». Навіть не передбачається прогрес у головному питанні, яке зводиться до формування умов, у яких би викладач та вчитель почував себе самодостатнім суб'єктом.

При спостереженні за спробами «покращення» ситуації щодо «оптимізації» життя науково-педагогічних працівників чомусь спадає на думку, що ми є свідками наполегливих та невпинних спроб, які нагадують покращення процедур вступу до членів КПРС. Що б ми не робили, а все врешті-решт зводиться до боротьби за чистоту рядів «комуністичної партії».

Оригинал

Освіта.ua
06.03.2020

Популярные блоги
Г. Громко: убранный школьный подвал – это еще не укрытие Нельзя перекладывать ответственность за обустройство укрытий на руководителей школ
Е. Козолуп: образование скоро умрет с таким руководством Высокопоставленные должностные лица достаточно хайпонули на комментариях о начале обучения в очном формате
И. Ликарчук: будем трезвонить звонком под вой сирен? Утраченные или не полученные знания можно восстановить или получить позже, а потерянную жизнь – никогда
В. Онацкий: возобновлять ли очное обучение в сентябре? Возобновление очного обучения – это реальная угроза безопасности участников образовательного процесса
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев