Н. Андреев: лучшие долго не задерживаются на должностях

Я не знаю, кто будет следующим министром, но я очень хочу, чтобы он был с юридическим образованием

Н. Андреев: лучшие долго не задерживаются на должностях

Автор: Никита Андреев, глава общественного совета при МОН.

Anna Novosad, дякую за професійність, відкритість, чесність.

Дивно, але найкращі чомусь не перебувають довго на посадах. Проте деякі з тих, яких треба подалі тримати від освіти, займали посаду Міністра роками - історія України підтверджує це.

Я не знаю, хто буде наступним Міністром, але я дуже хотів би, щоб це була людина з юридичною освітою. Чому:

1. Багато неякісних підзаконних актів, які виходять з МОН. На жаль. Це не просто безпідставна думка, я оскаржував постанови Кабінету Міністрів України, підготовлені МОН, і моя думка підтверджується судовими рішеннями у справах. Дуже бажав би, щоб ця ситуація змінилася.

2. Освітній омбудсмен. Нещодавно почитав відповіді на звернення до освітнього омбудсмена, а також звернення омбудсмена до органів державної влади та закладів освіти за результатами цих звернень, це просто… Туди треба юристів, а не оце от.

3. ЗНО. Всі в МОН розуміють, що його треба захищати від нехороших людей, і це добре. Але погано, що підзаконні акти на розширення застосування технології ЗНО пишуться так, що хочеться плакати. Давайте захищати ЗНО разом нормально, а не так, щоб це все скасовувалося в судах або не погоджувалося Регуляторною службою, Мін’юстом, Уповноваженим ВРУ з прав людини тощо.

4. Правнича освіти. Частина «юристів», які бояться конкуренції, вже пролобіювала адвокатську монополію, яку ми досі відхаркуємо. Тепер вони хочуть монополізувати систему навчання та підготовки юристів, скасувавши перехресний вступ. Я за введення кваліфікаційного іспиту, але проти скасування перехресного вступу. Даю вам гарантію, що велика частина бакалаврів-економістів/істориків/педагогів, які якісно навчалися і закінчили магістратуру з права, дадуть фору тим, хто навчався на праві 5-6 років. Результати ЄФВВ це підтверджують

5. Освіту дорослих, якою я займаюся вже другий рік, треба законодавчо унормувати. Поки існує правова невизначеність в цій сфері, невизнання державою, що ринок освітніх послуг для дорослих існує і йому теж потрібна державна підтримка, ми і далі будемо мати інститути підвищення кваліфікації, які продають сертифікати і дерибанять публічні кошти.

Був розчарований учорашнім рішенням по міністру. Але дивимося з оптимізмом у майбутнє.

Оригинал

Освіта.ua
05.03.2020

Популярные блоги
Г. Громко: убранный школьный подвал – это еще не укрытие Нельзя перекладывать ответственность за обустройство укрытий на руководителей школ
Е. Козолуп: образование скоро умрет с таким руководством Высокопоставленные должностные лица достаточно хайпонули на комментариях о начале обучения в очном формате
И. Ликарчук: будем трезвонить звонком под вой сирен? Утраченные или не полученные знания можно восстановить или получить позже, а потерянную жизнь – никогда
В. Онацкий: возобновлять ли очное обучение в сентябре? Возобновление очного обучения – это реальная угроза безопасности участников образовательного процесса
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
учитель
На мой взгляд требования к министру образования должны быть такими: 1. Педагогическое высшее образование,2. Все КАЧЕСТВЕННО пройденные этапы работы, начиная со школы, обязательны, но не карьерист...3.Неконьюк?... ?урщик...4.Человек,... имеющий свои твёрдые взгляды и убеждения в педагогике и образовании, не поддающийся влиянию из-вне.5. Не самодур, а человек, готовый сначала отобрать лучшее, проанализировать, построить и ,наконец, ОПРОБИРОВАТЬ СВОЮ( не в смысле личную, а в смысле НАШУ УКРАИНСКУЮ) СИСТЕМУ ОБРАЗОВАНИЯ, И только потом РУШИТЬ , ТО ЧТО ИМЕЕМ. 6.Человек, который любит ДЕТЕЙ, ЛЮДЕЙ ,СВОЮ СТРАНУ И ДУМАЕТ О БУДУЩЕМ .
Учитель
На мой взгляд требования к министру образования должны быть такими: 1. Педагогическое высшее образование,2. Все КАЧЕСТВЕННО пройденные этапы работы , начиная со школы, обязательны, но не карьерист...3.Неконьюк?... ?урщик...4.Человек... , имеющий свои твёрдые взгляды и убеждения в педагогике и образовании, не поддающийся влиянию из-вне.5. Не самодур, готовый сначала отобрать учшее, построить ВСОЮ СИСТЕМУ ОБРАЗОВАНИЯ, а потом только РУШИТЬ , ТО ЧТО ИМЕЕМ. 6.Человек, который любит ДЕТЕЙ, ЛЮДЕЙ И СВОЮ СТРАНУ.