И. Ликарчук: реформирование чиновничьей армады

Кардинальных изменений в управлении образованием за времена Независимой Украины не произошло...

И. Ликарчук: реформирование чиновничьей армады

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования, и. о. директора Учебно-методического центра обеспечения качества образования.

Просто думка.

Упродовж 28 років існування Незалежної України ми багато чули і чуємо про те, як буде реформуватися її система освіти. Але практично не чули і не чуємо, як буде реформуватися СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ нею. Від низу і догори.

Мовою автолюбителя це означає, що у супер новий автомобіль, який все-таки якось будуємо, ми хочемо посадити водія страшенно старого віку, який все життя їздив на «Москвич-407» сільськими дорогами, й зобов’язати його виїхати на транспортні артерії сучасного мегаполісу. Дуже сумніваюся, що ця поїздка буде успішною...

Як людина, котра половину свого свідомого життя працювала в системі управління освітою часів СРСР і другу половину - в освіті Незалежної України, маю аргументовані підстави стверджувати, що кардинально-реформаторських змін в освітньому управлінні, порівнюючи ці дві системи, не відбулося... За винятком деяких косметичних ремонтів. Але з них така ж користь, як макіяж трупа... Не ожиє.

І у цьому є біда, а не у вчителях, підручниках, освітньому просторі чи чомусь іншому... Не полки чи солдати програють війни, а полководці...

Тож чи не було б доцільним, образно кажучи, із реформування вчителя переключитися на реформування чиновницької армади…

Оригинал

Освіта.ua
13.09.2019

Популярные блоги
Александр Мирошниченко: анализ мифов от педагогов В образовательном пространстве Украины бытуют мифы, которые кардинально искривляют реальность
В. Спиваковский: зачем оценки, травмирующие детей Для успевающих и отличников оценки очень важны, ведь без сравнительных оценок отличники теряют мотивацию
Н. Азарова: всем нужна безотказная учительница Вся жизнь учителя крутится вокруг правильных ответов, ему их лучше заучить и довести до автоматизма
В. Волчан: в прогулах дети виноваты, а школа ни при чем? Мы стараемся, проводим реформы, меняем министров, а ситуация в образовании лучше не становится
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!