Osvita.ua Блоги А. Недоля: почему не работает положение о двух сроках
А. Недоля: почему не работает положение о двух сроках

Кто должен следить за выполнением положения о двух сроках пребывания на одной руководящей должности?

А. Недоля: почему не работает положение о двух сроках

Автор: Анатолий Недоля, доцент, Запорожский национальный университет.

Для більш динамічного розвитку закладів вищої освіти та поновлення управлінських кадрів в Закон України «Про вищу освіту» було внесені вимоги в статті 35, 40, 42, які передбачали перебування на посадах керівника ЗВО, керівника факультету та кафедри, керівника студентського самоврядування не більше, ніж два строки.

Керівник студентського самоврядування природньо не може обіймати цю посаду тривалий час, бо перестає бути студентом, і тому вимоги ст. 40 в цій частині виконуються.

А для керівників середньої та вищої ланки університетів ці вимоги не працюють. Весь час з’являються різні способи обійти ці вимоги закону: то змінюють назви кафедр з «та» на «і», то об’єднують чи реорганізовують факультети або змінюють назви університетів. Все це робиться лише для того, щоб залишитись на відповідальній посаді як можна довше.

Тоді виникає запитання: а чи потрібні такі вимоги Закону, які ніхто не виконує? І хто повинен слідкувати за їхнім виконанням, якщо це принципова позиція держави щодо двох строків перебування на одній посаді? Наразі відповіді немає.

А поки в цьому питанні немає загальної державної принципової позиції, ми продовжуємо слухати «концерт» квартету, у якому музиканти весь час пересідають, але грати так і не навчились.

Освіта.ua
15.08.2019

Популярные блоги
И. Ликарчук: исчезают учителя, которые могут мотивировать ЗНО по математике априори не может влиять на качественное улучшение математических знаний выпускников
Виктор Громовой: 8 «почему» и 12 «потому» в образовании Почему метод «барона Мюнхгаузена», то есть попытки образовательной системы реформировать саму себя, обречен на неудачу?
В. Мисан: результаты зависят от организации обучения Хорошо, что родители интересуются успехами детей, но почему интерес возникает в конце учебного цикла?
Сергей Колебошин: PISA как точка отсчета, а не паники Результаты PISA для многих оказались «предательством», кто-то насмехался, кому-то вообще неинтересно
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Кук
Бажання зберегти власну дупу в теплому кріслі це страшна сила. Особливо коли вже все забув, що стосується науки, а щось викладати ніколи і не вмів.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!