Олеся Калинич: изменения от МОН или очередной фейк?

Как учитель может воплотить в жизнь выставление оценок в дневник на перемене, например, 20-30 ученикам?

Олеся Калинич: изменения от МОН или очередной фейк?

Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустская гимназия-интернат.

От сидиш собі, відпочиваєш... і раптом на тобі - зміни від МОН.

Як учителька, усе розумію: оцінки - «явище» індивідуальне, тому, наприклад, не оголошую результатів тих дітей, які про це просять (думаю, так робить переважна більшість).

Зараз пропонують такий підхід для всіх. Тільки як учитель може втілити в життя виставлення оцінок у щоденник на перерві, наприклад, 20-30 учням, якщо:

  • «я забув щоденник»;
  • «можна перескласти?»;
  • на перервах учителі зазвичай приймають складання напам‘ять (особливо, якщо 10 клас учить Миколу Вороного чи Олександра Олеся, а 11 - шістдесятників ... філологи зрозуміють);
  • право на перерву має й учитель, як не дивно; хоча...;
  • «позаурочний час»... якщо в тебе в день 6 уроків, у класі по 25 дітей (рахую по мінімуму) - хм, усього-на-всього 6 «стовпчиків» щоденників на столі. Не рахуючи пачок зошитів;
  • цей список можна продовжувати.

А як ви бачите ситуацію, колеги?

І, звісно, було б ідеально, якби справді ситуацію зі цькуванням можна вирішити одним розчерком пера.

P.S. Скрин зроблено із сайту, якому можна довіряти, проте це не першоджерело... а раптом неправда?

P.S. P.S. Оскільки цей допис поширюється, уважаю за потрібне оприлюднити й коментар Григорій Громко.

Тиждень тому «інфопомийка» «2016рік» («інфопомийка» - тому що збирають і передруковують різні слухи, правду/неправду, без авторства, заробляють гроші на відвідинах їх сайту) публікує: https://2016rik.com.ua/shkola-2020-golovni-novovedennya-v-2019-2020-navchalnomu-roci/

  • три дні тому це перепостили ЗМІ Рівного та Луцька;
  • позавчора - сайт «Обозреватель»;
  • вчора - ТСН та «Освіторія».

Тепер усі вважають, що це є вимогами законів, але насправді це є слухами, проектами, рекомендаціями (рекомендації, згідно Закону «Про освіту» не можуть встановлювати правові норми) і дещо з публікованого там справді є в законах, але подано, як «новація» і гіперболізовано.

Про «оцінки» - це з методичних рекомендацій для 1 класу НУШ (там оцінки не ставлять) - почитайте в кінці, це 2017 рік: https://osvitoria.media/experience/nova-pochatkova-shkola-na-yaki-modeli-oriyentuyetsya-ukrayina/

Оригинал

Освіта.ua
02.08.2019

Популярные блоги
Вера Коткова: впечатления от обучения в 5 классе НУШ Впечатления родителей от обучения ребенка в 5 классе Новой украинской школы
И. Ликарчук: что интересует учителей и директоров О чем педагоги хотели бы прочитать в письмах и приказах в канун 2023/24 учебного года
А. Мирошниченко: родители не враги учителям Для родителей проблемы образовательной системы не самое главное дело в жизни
В. Онацкий: какие предметы исчезнут из расписания? Каждый пытается найти рецепт лечения образования, хотя к школе имел отношение, только будучи школьником
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Тато
Авторка пишет, словно бредит. Ну к чему литературные приколы, если следует четко и по пунктам изложить суть дела? Неудивительно, что закопанные в такой поток словоблудия здравые мысли никто не видит и не продвигает.
Лия
Оценки должны быть. что-то изменилось за то время, когда их не озвучивали? Не нужно делать из детей идиотов. Какие перемены для учителей? У учителей рабочий день! И заметьте не 8-12 часов.
Читач
Для Лия: Як, по-вашому, і хто робить із дітей ідіотів? Із таким поглядом на працю вчителя підіть та попрацюйте без перерв 8 годин + перевірка зошитів 2 години щодня. Успіхів
Комментировать
Александр
Прошу щодо мого тексту в попередньому коментарі не нагадувати мені, що "правиписа" немає, а є "правопис". Я це знаю. Але те, що нам нещодавно запропонували наші науковці - це саме "правипис".
Александр
Оцінка - це стимул до навчання, інших способів вплинути на дитину нас уже позбавили. Немає стимулу - немає навчання. Давайте надалі штампувати дітей, які своє прізвище за 11 років не навчаться вірно писати... Ми під них ще один правипис забабахаємо, щоб як не написав - усе було б правильно. Що там нам, пацанам...
Августина
я взагалі не бачу цінностей від оцінок. Сьогодні це 10, а на завтра це інша ситуація - ПАМ’ЯТЬ .... через тиждень зовсім інша картина. Розуміння від отриманої інформації, власні дослідження і тлуманчення-це результат. Тому на перерві або в інший час виставляти оцінки, голосно чи потайки НЕ ГОЛОВНЕ! І погоджуюся з Іриною- не робіть з мухи слона.
Тато
Для Августина: - какая же вы дура!!! И, конечно, вам знать оценки ребенка незачем.
Комментировать
Ирина
В чому проблема? Вже років 8 не оголошую оцінок вслух. Якщо це результати к.р. чи с.р. - роздаю роботи, аналізую найпоширеніші помилки на дошці, проходжу покласу ф виставляю оцінки у щоденник. А за урок, дуже сумніваюсь, що потрібно буде виставити 25 оцінок. Тож не перебільшуйте і не робіть з мухи слона.