Osvita.ua Блоги Виктор Громовой: как повысить качество образования
Виктор Громовой: как повысить качество образования

Стыдно и крайне бесперспективно быть страной неучей с липовыми аттестатами и дипломами в карманах

Виктор Громовой: как повысить качество образования

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Чи можна підвищити якість вітчизняної освіти простими способами?Легко. Наприклад, треба повернути школі право залишати неуків (перепрошую, дітей з прихованим потенціалом) на другий рік.

Бо не всі учні навчаються з однаковим темпом і не всі спроможні опанувати шкільну програму. На жаль, які б титанічні зусилля ми не докладали, деякі з них так і залишаються на рівні молодших класів. А урочисте отримання пластикового атестату та диплому про «нездобуття» загальної середньої та вищої освіти є лише замилюванням очей та імітацією виконання, задекларованої конституцією загальнообов'язкової середньої освіти.

Так, не завжди комфортно навчатися разом з другорічником у випадку, коли тобі вісім років, а йому вже виповнилось дванадцять.

Так, це додаткові витрати… Але ж надашотодєлать.

Якщо у нас ще до запровадження 12-бальної системи оцінювання (у якій будь-яка оцінка є «позитивною»), вчителі часто намагалися «натягнути» трійку, то, наприклад, у Німеччині дітей досі досить часто залишають на другий рік. Деякі учні там навіть стають другорічниками добровільно, щоб поліпшити свої оцінки (вступ до будь-якого університету там за середнім балом шкільного абітуру). Це є звичною практикою, бо бути другорічником не соромно. Соромно бути неуком...

Соромно і вкрай безперспективно бути країною неуків (людей, які свій глибоко прихований потенціал так і не побажали розкрити) та «професійних кретинів» (Гегель) із липовими атестатами та дипломами в кишенях. Германия – республика второгодников? или Нескончаемые дебаты о второгодничестве | Журнал Neue Zeiten

Освіта.ua
25.06.2019

Популярные блоги
Виктор Громовой: униженные и оскорбленные педагоги Униженные и оскорбленные - реальное положение и социальное самочувствие украинского учительства
Олеся Калинич: изменения от МОН или очередной фейк? Как учитель может воплотить в жизнь выставление оценок в дневник на перемене, например, 20-30 ученикам?
Н. Хоменко: такое у нас отношение к «сеятелю знаний» Интеллектуальный труд оценивается не просто по остаточному принципу, а унизительно низко
И. Ликарчук: о новом учителе, а не владельце диплома Только учительский диплом в современных условиях не может быть единственным пропуском в школу
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!