Osvita.ua Блоги Владимир Белый: образование без перегибов
Владимир Белый: образование без перегибов

Главным в обучении так и останутся логос, образ и цифра, а практическое сопровождение - сопровождением

Владимир Белый: образование без перегибов

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Перший перегиб стосується ролі вчителя.

Дивно, але у нас найбільш крутими виглядають ті «експерти», котрі з потужною хмарою особистої енергетики горнуть поперед себе безапеляційне твердження, що вчитель за бажання та вміння здатен сформувати з КОЖНОГО учня взірець поведінки, високочолості та мануальної вправності. Мовляв, досить набирати до вчителів найбільш інтелектуально розвинених і все - якісна освіта «у кишені».

На жаль, у нас ледь чутними є наступні зауваження: «... Школа - це передусім учень. Почніть реформи з учня. Умотивуйте його наприклад неотриманням атестата, неможливістю бути держслужбовцем з низькими оцінками, закрийте фейкові виші і особливо філіали, щоб тупиця не сидів 5 років, протираючи штани, а піднімав економіку і т. ін.

А от уже учень дасть копня під зад поганому учителю. І не треба купи контролюючих. Придивіться до репетиторів: до одного черга записується за рік, а в іншого уся стіна в грамотах, а ніхто не йде, бо не дає результату» - Александр Пархомчук.

Другий перегиб - це чергова надія на «осучаснення» учнівської діяльності.

Як приклад, нової «ікони», у якій так зацікавлені дотичні до освіти структури, зокрема й комерційні, - це повальний, я б сказав, екзальтований акцент на неймовірні перспективи, що очікують шкільну освіту від її переведення у формат STEAM-освіти.

За розголосом про ще більшу навчальну ефективність експериментальних ІТ-засобів навчання спільнота має ніби забути, що у межах фізіологічних норм навантаження учнів освітнім процесом заняття такого типу не можуть бути основним його змістом, бо відтак більшість школярів лишиться недовченими навіть елементарним АБСТРАКТНИМ науковим поняттям. І що такого як ніде у світі не має, так того і не планується.

Головним у навчанні як були логос, образ та цифра, так вони ними й лишатимуться, а практичний тому супровід як був супроводом, так і лишатиметься лише як певна доля освітнього процесу для аплікацій розумово-аналітичної здатності особи, набутої під час вивчення теоретичних основ наук та основ суспільно-культурних видів творчості.

Оригинал

Освіта.ua
24.04.2019

Популярные блоги
И. Ликарчук: чиновники пойдут в школы вместо пенсионеров? Наукой и практикой доказано: не возраст определяющий в качестве работы педагога, а другие факторы
Галина Сищук: об экспертной оценке «по-новому» Оценивать учителя должен именно учитель, который на практике знаком с программой и организацией обучения
А. Недоля: кому нужны кураторы академгрупп? В советской высшей школе куратор - это надзиратель за студентами, который перебрался и в наши УВО
А. Журавлева: о каникулах канадских учителей Оставаться в школе на каникулах нечестно и глупо, лучше заниматься любимым делом или путешествовать
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!