Владимир Белый: в образовании так же

Продолжение политики, направленной на совершенствование постсоветского образования - путь к полному фиаско

Владимир Белый: в образовании так же

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

В освіті так само

Зараз наше суспільство у точці біфуркації щодо переосмислення підсумків чвертьстолітньої історії своєї поки формальної незалежності від колишнього імперського центру.

При цьому, як зауважує відомий соціолог і доктор філософських наук Євген Головаха: «…Головне, що людей непокоїть – вони живуть у несправедливому суспільстві. У них дуже велика образа на існуючу політичну еліту. Це ознака того, що вже все. Треба змінювати країну. Не формально! Формально зроблено багато. Формально здається – стільки зроблено, щоб побороти корупцію! Одних структур по боротьбі з нею зроблено більш, ніж у будь-якій країні…».

Зроблено ТАК багато і в освіті. Формально.

А неформально як надавалися можливості списувати, так і надаються. Як видавалися псевдо атестати/дипломи/сертифікати/тощо, так і видаються.

Сумна життєва несправедливість: хтось має вчитися по-справжньому, а комусь можна й «на халяву»…

Продовження політики, спрямована на вдосконалення де радянської, а де пострадянської моделі освіти – це шлях до повного фіаско.

Шлях до успіху освітньої реформи пролягає через центри політичної волі та управлінської здатності держслужб до кардинальної (не плутати з радикальністю) і повномасштабної відмови від успадкованих моделей мережі закладів, змісту освіти та форм її реалізації.

Ви можете продовжувати їздити на ЗАЗ-968М чи «Москвич – 412», але ви не зможете ніякими вмовляннями схилити молодь продовжувати підтримувати ваші архаїчні освітні пріоритети, що невіддільні від принципів зрівнялівки та безвідповідальності.

Оригинал

Освіта.ua
19.04.2019

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев