А. Недоля: что делать педагогам в университетах?

МОН анонсированы перемены в школе, для реализации которых не хватает квалифицированных кадров

А. Недоля: что делать педагогам в университетах?

Автор: Анатолий Недоля, доцент, Запорожский национальный университет.

У стародавній Греції філософи жили у відповідності з поглядами, яких вони дотримувались, і обирали способи життя, які відстоювали. Так, давньогрецький філософ Діоген Сінопський пропагував цинізм і жив у діжці.

Але часи змінилися, і сучасні «діогени» намагаються обрати комфортабельні «бочки», хоча пропагують зовсім інші погляди і практики. За останній рік було захищено більше 500 кандидатських та докторських дисертацій з педагогічних наук. Велика частина з них присвячена методикам викладання різних предметів у школах, коледжах, училищах. У цих роботах захищалися, серед іншого, результати ефективності використання методик для покращення рівня викладання у школі.

Але з іншого боку, державою та міністерством анонсовано великі зміни в шкільній освіті, реалізувати які не вистачає висококваліфікованих кадрів. Підготовка цих кадрів вимагає багато часу, а держава стикається з відсутністю достатньої кількості вступників на непопулярні педагогічні спеціальності.

Тому виникає запитання: якщо педагоги так висококваліфіковано захищають ефективність своїх методик (а це ж рівень на кшталт кандидатських та докторських дисертацій), які повинні покращити українську школу, тоді існують всі можливості ці методики підтвердити на практиці, працюючи у новій українській школі, тим паче, що зарплатню там підвищили, а такі спеціалісти на вагу золота.

Що ж тоді вам, панове педагоги, робити в університетах? Педагоги мають працювати в коледжах, училищах, школах, садках і сіяти там добре та світле. Саме так, як це робили великі педагоги, на яких вони посилаються у своїх роботах.

Так буде хоча б професійно та чесно. А університети нехай займаються наукою та готують наукові кадри.

Так що ж їм заважає це зробити? Адже якщо назвався Діогеном, тоді лізь у діжку.

Освіта.ua
20.03.2019

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев