Владимир Мещеряков: об образовательных лидерах

Лидеры образовательного процесса, от директора школы до департамента, должны быть образцом для других

Владимир Мещеряков: об образовательных лидерах

Автор: Владимир Мещеряков, учитель, Харьковская область.

Пан Лікарчук багато вже виклав публікацій про освітні проблеми. Передусім, про тяжку долю вчителя.

Не зовсім згодний про тяжкість долі. Тому що насправді на всіх рівнях освіти говориться про тяжку долю директора. Ненормований робочий час, відповідальність за все, публічність особи. Тобто, пекло у всіх відношеннях. Їх жаліє і начальник відділу освіти, і директор департаменту, у тому числі як нещасних роботодавців.

Директор школи, начальник відділу освіти району, директор департаменту освіти й науки – це юридичні лідери освітнього процесу, які мають бути взірцем для інших. Але з публічністю виникають проблеми. Якщо директорів позиціонують як роботодавців, то й учителям цікаво, а хто ж їм дає роботу?

Цікавить, як вони закінчили школу, вуз, які в них особисті заслуги за період від вузу до директорства. Та й біографія цікавить.

Зараз практично в кожному селі є інтернет. Тому такі відомості будуть цікаві й батькам. Чому б, наприклад, не сказати сину чи доньці: «Бачиш, як Олена Іванівна вчилася? Тому вона й директор школи! А ти не хочеш рівнятися на неї?»

Та і вчителям залюбки було б ставити дітям у приклад свого директора, іншого начальника…

Але на сайтах шкіл відомостей про керівників обмаль, не кажучи вже про скановані копії атестатів (і додатків до них) та дипломів з додатками, особисті нагороди. Мені здається, що цим система освіти підрубує своє коріння спадкоємності.

Можливо, помиляюся.

Освіта.ua
01.02.2019

Популярные блоги
Н. Глюз: снова старые схемы и двойные стандарты На ЗНО живет страшный вирус, его не берут ни маска, ни антисептик, а выпускной будут гулять без масок
А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера Даже примитивная камера увеличивает все эмоции и раскрывает большие и маленькие секреты
И. Ликарчук: ЗНО становится токсичным для образования ЗНО должно быть отделено от школы, для сохранения как ЗНО, так и нормальной школы
Д. Ламза: учитель должен оставлять проблемы вне школы Нужно оставлять негатив за порогом школы, а детям нести и сеять доброе, разумное, вечное
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев