![]() |
Классное руководство давно должно было быть разрушенным, если бы реформы не только декларировались |
В. Белый: о постсоветском классном руководителе
Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.
Пострадянський класний керівник – не класний варіант
Схоже, крига скресає, і в освітянсько-батьківській спільноті визріває розуміння того, що цей пострадянський «Карфаген» (класне керівництво як додаток до вчительської посади) мав би бути давно зруйнованим, якби реформи освіти не лише декларувалися.
У той самий час, не менш зрозумілим є те, що необхідність реалізовувати партнерство школи і батьківської громади у площині проблеми відвідування занять не зникне ніколи, бо діти, як і дорослі, не є ідеальними, і ризики «прогуляти» завжди мають враховуватися дієвим чином – мінімізуватися завдяки адекватному на них педагогічному/батьківському реагуванню.
Таке достатньо легко вирішується завдяки організації діяльності так званої служби – «Офіс закладу», який і повідомлення батьків приймає, і відслідковує відсутність учнів, щоб повідомити батьків, і, головне, задля того щодня надсилає до цього офісу чергового вихователя/тьютора/куратора (як де) з числа працівників того педагогічного підрозділу, який повністю замінює інститут класного керівництва у закладах загальної середньої освіти.
Так воно діє за кордоном навіть у країнах, які називають країнами третього світу і, до речі, вже тридцять років поспіль у нашому фізико-технічному ліцеї.
Освіта.ua
01.02.2019