Виктор Громовой: взгляд на школу с позиции учеников

Ученики умеют легко получать информацию, но не понимают, зачем это им и что именно им нужно

Виктор Громовой: взгляд на школу с позиции учеников

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Уже писав про парадоксальність вимог батьків та начальників до школи. Тепер про погляд на школу з позиції учнів.

Світ, у якому житимуть наші діти, змінюється вчетверо швидше від наших шкіл.
Гордон Драйден

1. Обома руками за вільне відвідування школи, але самі ж визнають, що в цьому випадку навряд чи переважній більшості учнів самостійне навчання сподобається більше за нічогонероблення і розваги.

2. Усвідомлюють, що нові знання знаходяться «на кінчиках пальців» і «на відстані витягнутої руки», вміють легко здобувати інформацію, але не мають глибини розуміння, навіщо це їм і що саме їм потрібно.

3. Вважають, що вони не винні в тому, що «не хочуть вчитись» у ситуації, коли й дорослі не знають, що роботи з кризою в освіті.

4. Прагнуть бути незалежними та самостійними, але їм явно бракує бажання і сміливості взяти відповідальність за своє життя, прагнення розвиватися.

5. Хотіли б мати іншу школу, яка вчить дітей, «як думати», а не «що думати», мотивує до навчання упродовж усього життя, а не прагне навчити на все життя, підсилює спроможність шукати ще не існуючі знання, а не змушує зазубрювати «вчорашні» знання, заохочує «робити різноманітність», бути «не таким, як усі», але їм «важко не робити, важко хотіти... у всякому разі хотіти робити те, що треба (Акутагава).

6. Стверджують, що «для більшості з нас найбільшою проблемою є не перевірка завченого нами обраного вами змісту, а вміння розуміти, аналізувати, синтезувати, тобто мислити та мати практичні навички активного розв'язання проблем та критичного ставлення до інформації» і часто демонструють «навчену безпорадність» та патологічну пасивність. Визнають, що на 1 учня, якого від навчання за вуха не відтягнути та який має мотивацію до самореалізації, є 10 учнів, які лише відсиджують уроки.

7. ............. ?

Оригинал

Освіта.ua
31.01.2019

Популярные блоги
И. Редько: о ненормированной умственной работе учеников Когнитивный диссонанс на фоне любви к своей стране и желания жить, учиться и развиваться здесь
Виктор Мисан: о чем думают украинские учителя В школах – полный разгул «демократии» и «академической свободы», что сверху, что снизу 
Т. Ефимова: когда исчезнет из школ совдепия с подарками? Когда исчезнет из школ совдепия вместе с подарками, подхалимством и никому не нужными активностями?
Н. Борисенко: волшебная палочка и валериана для учителя Учителя просто выгорают, и у них не хватает жизненных сил дать детям все то, что они могли бы
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев