А. Недоля: цифро-аналоговый преобразователь образования

Консерватизм в средствах обучения и отсутствие желания меняться и учиться выглядит анахронизмом

А. Недоля: цифро-аналоговый преобразователь образования

Автор: Анатолий Недоля, доцент, Запорожский национальный университет.

У часи інтернету та цифрових технологій деякі викладачі досі працюють по-старому. Вони або не в змозі змінити підходи, або не володіють ІТ засобами, або не мають таких технічних можливостей.

Неодноразово спостерігав, як студенти вклеюють надрукований текст або переписують інформацію зі смартфону у зошити. Цей процес можна коротко порівняти з цифро-аналоговим перетворювачем. На запитання: «Навіщо це?» вони кажуть, що самі не бачать у цьому сенсу, але це вимога викладачів, які вважають, що так краще запам’ятовується інформація.

Можна посперечатися з таким твердженням, але студентам таке навчання не цікаве і вони починають шукати інші спеціальності або заклади вищої освіти. І це тому, що їхні очікування щодо навчання не виправдалися. Особливо така ситуація типова для гуманітарних спеціальностей. Погоджуюсь, що намалювати картину, не взявши в руки пензля, важко, хоча у вік технологій і це можливо зробити за допомогою сучасних програм.

Але ж написати статтю журналісту чи вірш філологу можна не тільки за допомогою ручки – для цього існує планшет чи лептоп. Та консерватизм у засобах навчання або відсутність бажання змінюватися і навчатися самому виглядає таким собі анахронізмом, коли у часи цифрових технологій все ще використовують такі собі цифро-аналогові перетворювачі.

Звичайно, не всі процеси можна замінити комп’ютерними технологіями, але бажано хоча б зробити навчання цікавим для студентів, які володіють цими навичками майже з народження. Інакше не дивуйтесь, що студенти не відвідують заняття або взагалі відраховуються, бо їм цей процес стає не цікавим.

Освіта.ua
16.01.2019

Популярные блоги
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев