Иван Осадчий: о разрушении первооснов педагогики

Бессмысленно комментировать и вносить предложения без изменения бестолковой матрицы проекта, это не лечится терапевтически

Иван Осадчий: о разрушении первооснов педагогики

Автор: Иван Осадчий, учитель физики и математики, доктор педагогических наук.

Ознайомився з проектом Програми незалежного тестування вчителів початкових класів закладів ЗСО.

Сумно, панове!

Підняли небожителі ясні очі на стелю — і прийняли політичне рішення включити до переліку фахових (!) знань і умінь вчителів початкових класів знання і вміння ... з чинних навчальних програм базової середньої освіти! Виконавці втілили доручення без докорів сумління!

Не туди дивитесь, панове! Подивіться в очі вчительки 1 класу в кінці робочого дня, запитайте у неї про те, що є найважливішим для неї сьогодні, для її учнів і для України в найближчі 3 роки, адже сертифікат дійсний саме упродовж такого періоду!

Не кажу — проведіть дослідження, бо знаю, що немає волі робити науковоємкі реформи в освіті, наука багатьох нервує.

Немає чого коментувати, безглуздо вносити пропозиції без зміни недолугої матриці проекту. Це не лікується терапевтично.

Це руйнація першооснов педагогіки і як науки, і як практики. Це дезорієнтує, демотивує, відволікає увагу від реальних проблем, каналізує продуктивні сили і суспільні кошти.

Сумно, панове!

Оригинал

Освіта.ua
23.12.2018

Популярные блоги
Инна Совсун: запрещать ли смартфоны в школах? На уровне государства пока нет понимания, что делать со смартфонами в школе
Н. Азарова: битые небитых возят регулярно Уважать свой труд и транслировать это уважение, уважая других, - это и есть суперзадача
И. Ликарчук: ДПА в украинских школах нужно ликвидировать Проведение ДПА фальсифицирует реальное состояние качества общего среднего образования в Украине
А. Заможская: в космосе - Тесла, а у нас - христианская этика МОН предлагает людям, которые ходят в церковь два раза в год, преподавать христианскую этику
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев