И. Суслова: новая школа и старое очковтирательство

О какой НУШ может идти речь, если чиновники пользуются советскими методами очковтирательства

И. Суслова: новая школа и старое очковтирательство

Автор: Ирина Суслова, народный депутат Украины, член комитета по защите прав человека.

Чи можна перепідготувати одним махом 40 тисяч вчителів в рамках концепції розвитку початкової освіти нової української школи? Міністерство освіти вважає, що так.

На це витратили понад 370 мільйонів гривень. Залучили лише 434 спеціальних тренерів. На очну частину виділили всього-на-всього 60 годин (це 8 днів!). У підсумку перекваліфікації кожен вчитель мав презентувати так званий авторський творчий продукт. Проте ми таких презентацій не побачили.

У результаті є великі сумніви, наскільки якісно пройшла ця так звана перепідготовка. Чи не була це чергова бюрократична фікція, аби браво прозвітувати про досягнуті успіхи?

Тому спрямувала відповідне звернення до МОН з проханням надати підтвердження (зокрема, акти виконаних робіт) реальної перекваліфікації, а не її імітації. Бо про яку нову українську школу може йти мова, якщо чиновники користуються старими радянськими методами окозамилювання?

Оригинал

Освіта.ua
27.09.2018

Популярные блоги
Инна Совсун: запрещать ли смартфоны в школах? На уровне государства пока нет понимания, что делать со смартфонами в школе
Н. Азарова: битые небитых возят регулярно Уважать свой труд и транслировать это уважение, уважая других, - это и есть суперзадача
И. Ликарчук: ДПА в украинских школах нужно ликвидировать Проведение ДПА фальсифицирует реальное состояние качества общего среднего образования в Украине
А. Заможская: в космосе - Тесла, а у нас - христианская этика МОН предлагает людям, которые ходят в церковь два раза в год, преподавать христианскую этику
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Мариванна
Увы, повышение квалификации можно купить у директоров и их заместителей. Цена зависит от статуса школы.
Владимир Белый
Окозамилювання країна має вже чверть століття своєї новітньої історії у вигляді збереження архаїчної моделі освіти пострадянського формату з пострадянським "підвищенням" кваліфікації, які до появи проекту НУШ не викликали ніякого обурення з боку тисяч наших депутатів ВР всіх попередніх скликань.