Александр Равчев: о «кризисе украинского образования»

Кризис в том, что обучение до сих пор - нагромождение абстрактных фактов, которые должен запомнить ребенок

Александр Равчев: о «кризисе украинского образования»

Автор: Александр Равчев, PR-менеджер в «Громадяни в дії».

Володимир Бахрушин наробив шуму витягом зі звіту за результатами ЗНО, де є приклади помилок, які зробили учні.

Зокрема, 30% учасників тестування вважають, що Україна є федерацією, конфедерацією чи союзною державою.

У коментарях і пана Володимира, і в інших постах купа людей пише про жахливий стан освіти і «тупе покоління», яке не знає таких очевидних речей.

Мене це веселить, бо реально люди, хто з вас без гугла може пояснити ПРАКТИЧНУ різницю між федерацією і конфедерацією? Чи назвати приклади союзних держав? (Звісно, якщо ви не працюєте в політології). Можете поекспериментувати і спробувати також розказати про принципи роботи електроенергії чи пояснити відмінності філософії Аристотеля від Платона. Ваші дипломи стверджують, що Ви це все повинні вміти.

Криза української освіти полягає в тому, що навчальний процес досі являє собою тупе нагромадження абстрактних фактів, які має запам'ятати дитина. Вони не мають жодного відношення до її реального життя.

Посібники пишуть «вчені», які не працюють з дітьми в реальних умовах, і вживають ту саме лексику, яку вживають в наукових статтях.

Я дивився тести по географії за 7 клас, і не зміг дати відповідь на половину запитань. Тобто щонайменше половина всього курсу мені не знадобилась в житті.

У цьому змаганні виграють не найкмітливіші, а ті, у кого кращі мнемонічні здібності.

Ті, у кого вони гірші, потім дають статистику, з якої «жахаються» і кепкують ті, хто не можуть відрізнити Аристотеля від Платона, а Страдіварі від стратачелла.

Освіту потрібно змінювати. Але починати потрібно явно не зі збільшення кількості безтолкових фактів, які має пам'ятати дитина.

А з ревізії того, що ми вважаємо реально потрібним для ВСІХ, а що - спеціалізованим знанням, яке потрібне, лише якщо дитина далі буде працювати в цій галузі.

Оригинал

Освіта.ua
27.08.2018

Популярные блоги
С. Новикова: абитуриенты-медики и ЗНО по математике При поступлении на специальности отрасли знаний «Здравоохранение» второй предмет - математика
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!