Елена Панич: что нам делать со слабыми детьми?

Качество образования заключается не в том, какие у нас самые лучшие, а в том, как мы работаем с худшими

Елена Панич: что нам делать со слабыми детьми?

Автор: Елена Панич, кандидат исторических наук, эксперт Реанимационного пакета реформ, группа «Освіта-наука».

Мало хто замислюється в нас над тим, що якість освіти насправді полягає не у тому, які у нас найкращі, а у тому, як ми працюємо з гіршими.

Власне, навчити добре підготовленого, вмотивованого, хорошого учня чи студента не є проблемою. Є навіть такі студенти, що кожен викладач мав би вважати вершиною своєї професійної кар'єри можливість навчати їх. Звичайно, всі ці діти підтримують у викладачів віру у власні сили, їхніми досягненнями пишаються і школи, і університети, і країна в цілому.

Але що нам робити зі слабкими дітьми? Погано підготовленими, недостатньо вмотивованими, що не вірять у свої сили і не відчувають сенсу освіти? Як бути з ними?

Адже це теж громадяни нашої країни, які мають право на якісну освіту. І скільки потрібно внутрішньої відповідальності, щоб не відмахуватися від них, не принижувати їх, не називати «лінивими трієчниками» і тому подібне.

Для того, щоб навчити таких дітей, зробити їх в майбутньому успішними людьми - для цього потрібно зусиль і майстерності, можливо, навіть більше, ніж для тих, перших.

Тільки чомусь немає такого розуміння, що саме прогрес навчання таких дітей і є справжнім показником якісного освітнього середовища.

Оригинал

Освіта.ua
23.08.2018

Популярные блоги
Инна Совсун: запрещать ли смартфоны в школах? На уровне государства пока нет понимания, что делать со смартфонами в школе
Н. Азарова: битые небитых возят регулярно Уважать свой труд и транслировать это уважение, уважая других, - это и есть суперзадача
И. Ликарчук: ДПА в украинских школах нужно ликвидировать Проведение ДПА фальсифицирует реальное состояние качества общего среднего образования в Украине
А. Заможская: в космосе - Тесла, а у нас - христианская этика МОН предлагает людям, которые ходят в церковь два раза в год, преподавать христианскую этику
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Зоя
Администрация школы ловко находит "подход" к слабым детям. Если дети из обеспеченных семей, они быстро становятся клиентами частных уроков. Сильных и мотивированных отбирают себе особы, приближенные к директору. Так, легче научить умного и купить себе категорию за "дрсягнення" учня. Группы, а то и целые классы хороших детей достаются за отдельную плату определенному учителю. Вот и весь индивидуальный подход. Пани Гриневич об этом подозревает?
Бабуся
Навчання підготовленого учня та "слабкого" одночасно неможливо. На кого більше звертати увагу? На розумного чи "слабкого". Якщо орієнтуватись на сильного учня, то слабші залишаться "за бортом", а якщо на слабшого - то за бортом залишаться сильні учні. Особливо, коли в класі є ще інклюзія із затримкою розвитку дитини. А як доказати дитині, що його оцінка "9" ( з його знаннями) не відповідає оцінці "9" для інклюзії? Це розхолоджує учнів, адже вони бачать - можна працювати і не на повну силу, а отримати такі ж оцінки. Такі то справи на практиці, а згідно теорії - дуже добре. Не знаю, для кого: для сильнішого чи слабшого учня, а можливо - для учня з особливими потребами?