В. Громовой: об образовании и начальникоцентричности

Изменения должны быть в подходах к реформированию образования и во всех наших документах

В. Громовой: об образовании и начальникоцентричности

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Що ми можемо зробити для школи з тим, щоб вона могла успішно робити ось це і ось це, а не чим ми ще довантажимо школу, щоб вона звітувала про «пророблену роботу» на виконання ось цього і ось цього, - така зміна має відбутись у філософських підходах до реформування освіти та у всіх наших документах, які відзеркалюватимуть ці підходи.

Як тричі депутат обласної ради й голова депутатської комісії, я не раз заганяв в глухий кут чиновників коли запитував: для чого ми приймаємо цю програму, чим вона полегшить роботу директора школи та вчителя, чи не створить вона лише додаткові паперопотоки?

Відповідь завжди була однакова: так від нас МОН вимагає прийняти цю дурню, бо вони вже прийняли цю програму (концепцію, заходи…).

Далі вже йшла дискусія на тему «Хто для кого створений: управлінська надбудова для забезпечення умов для роботи шкіл чи школи для забезпечення псевдопотреб освітянської бюрократії?»

Усі погоджувались, що «надашотодєлать», але начальникоцентрованість освіти ніхто так і не взявся змінити.

Оригинал

Освіта.ua
17.05.2018

Популярные блоги
Г. Громко: убранный школьный подвал – это еще не укрытие Нельзя перекладывать ответственность за обустройство укрытий на руководителей школ
Е. Козолуп: образование скоро умрет с таким руководством Высокопоставленные должностные лица достаточно хайпонули на комментариях о начале обучения в очном формате
И. Ликарчук: будем трезвонить звонком под вой сирен? Утраченные или не полученные знания можно восстановить или получить позже, а потерянную жизнь – никогда
В. Онацкий: возобновлять ли очное обучение в сентябре? Возобновление очного обучения – это реальная угроза безопасности участников образовательного процесса
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев