И. Примаченко: о местном христианском колорите

Украинская Ваканда: технологический лидер, который самоизолируется, выдавая себя за малоразвитую страну

И. Примаченко: о местном христианском колорите

Автор: Иван Примаченко, основатель платформы Prometheus.

«Міськрада Львова просить міністра освіти зробити християнську етику обов'язковим предметом у школі, а також формувати християнський світогляд при викладанні усіх християнських дисциплін, особливо природничого спрямування» - Новій українській школі нові компетентності!

 Забудьте про нудне критичне мислення і застарілу підприємливість. Навіщо вони, за наявності християнської математики?

І навіть не починайте про ваші застаріли методики викладання, всі ці онлайн-курси, віртуальну реальність і перевернутий клас. Останні досягнення християнської педагогіки до ваших послуг. «Молитва про додавання розуму» - плюс 10 до інтелекту. «Молитва для успіху в навчанні» - плюс 2 бали до шкільних оцінок на наступний тиждень. «Молитва проти прокрастинації» - і соціальні мережі більше не відволікають від вивчення вічного.

Звичайно, трохи шкода Маска, Безоса та всіх цих інших піжонів з Apple, Google і Ко. Як з себе генія не вдавай, а в ракетобудуванні проти християнської фізики не попреш. Та й з християнським програмуванням довго не поконкуруєш - врешті-решт, такого досвіду побудови хмарних сервісів ні в кого в світі немає. Тож за кілька років маємо всі шанси побачити українську Ваканду: технологічного лідера, що самоізолюється від світу, видаючи себе за малорозвинену країну.

Прямо як в «Чорній пантері» - тільки з місцевим християнським колоритом.

Оригинал

Освіта.ua
03.05.2018

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев