Виктор Круглов: спасибо реформаторам ИМЗО

Впервые после времен Д. Табачника столько нарушений и злоупотреблений при проведении конкурса учебников

Виктор Круглов: спасибо реформаторам ИМЗО

Автор: Виктор Круглов, генеральный директор корпорации «Ранок».

Школярі не отримають частину підручників: дякуємо реформаторам ІМЗО

Уперше після часів Дмитра Табачника я стикаюся з такою кількістю порушень і зловживань під час проведення конкурсу підручників.

Конкурсна комісія приймає рішення, на які не має повноважень. Апеляційна комісія не помічає або не хоче помічати численні порушення процедури. З одних підручників без обґрунтування бали знімають, іншим, навпаки, додають. Ми нарахували кілька десятків таких порушень та зловживань.

— Ви думаєте, вас вибирають школи, і у вас великі наклади, тому що підручники якісні?..

— У вас є безкоштовні інтернет-додатки до підручників — це ж перевага над конкурентами… Так не можна…

— Ви ж навчальні вебінари для вчителів проводите, забезпечуєте методичними матеріалами педагогів. Це ж не можна так робити! Бо це агресивна маркетингова політика!

Це вислови у бік видавництва «Ранок» від співробітників ІМЗО, які є відповідальними за проведення конкурсу підручників.

Шановні наші автори, вами незадоволені, бо ви виступаєте перед учителями, навчаєте тренерів НУШ, ділитеся досвідом, демонструєте новітні зразки дидактичних матеріалів, сучасні методики навчання.

Шановні автори Костянтине Задорожний (автор підручників з біології) та Олексію Григорович (автор підручників з хімії), дякую вам за те, що витратили понад 10 років свого життя на створення цікавих концепцій та зрозумілого контенту для школярів. Дякую, що вдень готували переможців олімпіад, а вночі — писали майбутні книжки та створювали інтерактивні додатки до них. Дякую, що відмовлялися від репетиторства. Дякую, що ви встигли поширити свій досвід на всю країну. За вашими навчальними матеріалами ще кілька років працюватимуть учні 7, 8, 9 класів, бо ми встигли надрукувати підручники для цих класів. Це сотні тисяч школярів. А ті, хто прийдуть цього року в 10 клас, можуть не побачити улюблених підручників.

Шановний Олександре Гісем, дякую Вам за те, що Ви, працюючи у «Міжнародній українській школі», збирали ілюстрації та додаткові відеоматеріали до профільного курсу історії. Мало хто знає, що перші атласи для дітей з Історії України та Всесвітньої історії були створені саме під Вашим керівництвом. Колосальна трирічна робота над 3D-мультимедіа картами з інтерактивними додатками не потрібна Новій українській школі? Ваш підручник для 10 класу з Історії України для профільних класів, можливо, вже й не вийде.

Шановні автори підручника з інформатики Олено Бондаренко, Василю Ластовецький, Олександре Пилипчук, Євгене Шестопалов, ну не хвилює членів конкурсної та апеляційної комісій майбутнє України! Про підписання угоди МОН та нашу співпрацю з Громадською соціальною ініціативою «IT-школяр», мабуть, невідомо конкурсній комісії. Ми планували навчання дітей інформатики з додаванням інтерактивних завдань з робототехніки, практичних застосунків та навичок STEM-освіти. Саме тому на конкурс був поданий оригінал-макет, розроблений авторами.

Контент підручника високо оцінили експерти, висновки яких конкурсна комісія безпідставно скасувала.

Шановні автори та волонтери Міністерства оборони України Павле Боснюк, В. Д. Заболотний, Людмило Марківська, В. С. Петрович, Андрію Ребрина, дякую вам за те, що сперечалися з нами з приводу того, як доступно подати матеріал у підручнику надважливого курсу «Захист Вітчизни». Дякую, що організували зйомку відеододатків для майбутніх військових курсантів. У школярів, які навчатимуться у профільних класах, тепер не буде можливості навчатися, бо ми єдині в Україні, хто зібрав команду фахівців для написання доступного практичного курсу «Захист Вітчизни». У країні 4 роки йде війна. Захист Вітчизни нам не потрібен?

Можна виправити ситуацію, але замість цього чиновники ІМЗО виправдовують себе і кажуть про технічні помилки — помилки, що можуть залишити школярів без улюблених підручників з хімії, біології, історії, інформатики, захисту Вітчизни.

Чомусь мені здається, що 11 технічних помилок — це вже злочин проти своїй країни та її майбутнього!

Додаю нашу скаргу на ім’я міністра освіти та науки пані Лілії Гриневич. Усі факти документально зафіксовані.

Сподіваюсь, що все буде добре, і ситуацію з «помилками» буде виправлено. Невже пані Гриневич нема більше чим займатися, ніж розгрібати всі ці скарги?

Оригинал

Освіта.ua
23.04.2018

Популярные блоги
Т. Ефимова: как школа убивает мотивацию у детей Почему в школе до сих пор снижают оценки за отступления, неправильную запись и цвет рисунка
Е. Бобкова: участие в олимпиаде не должно быть принудительным Жизнь и здоровье детей и учителей являются высшей ценностью, чем результат олимпиад
И. Ликарчук: олимпиады - традиция совковой системы Ни одним законом или нормативным документом обязательность участия каждой школы в олимпиадах не предусмотрена
О. Украинец: ЗНО по литературе точно не нужное Школьная программа предусматривает чтение текстов и биографий, а не изучение литературы, и это разные вещи
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Евгений
https://ad.admitad.com/g/r3sv80cduxed3d608d8557fbea1215/ Уникальная европейская методика обучения Более 80 курсов разнообразной направленности Личный кабинет для каждого студента Доступны бесплатные пробные уроки по всем курсам каждому заинтересованному пользователю Персональный преподаватель Открытое поступление (нет конкурсных вступительных испытаний) Свободное планирование обучения (самостоятельный выбор студентом тематики и количества учебных курсов) Свобода в выборе времени и темпов обучения (прием студентов в течение всего года, отсутствие фиксированных сроков обучения) Независимость в выборе места обучения (студенты не должны присутствовать в учебной аудитории, они самостоятельно выбирают, где им учиться) Обеспечение студентов всеми необходимыми учебными материалами