В. Громовой: клерикализация образования - наш тренд

Материалами исследования могут пользоваться учителя и родители в организации воспитательной работы

В. Громовой: клерикализация образования - наш тренд

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

«Едрит твою!!!»

ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ХРИСТИЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ КИЇВСЬКОЇ РУСІ (КІНЕЦЬ Х – СЕРЕДИНА ХІІІ СТОЛІТТЯ).

А шо? Звучить солідно. Вкрай актуальна та практично спрямована тема. Нєфіг космічним кораблям Ілона Маска «бороздить просторы пятого океана». Клерикалізація освіти є нашим сучасним трендом.

Краще прочитайте про наукову новизну результатів дослідження:

  • «виявлено й схарактеризовано внесок християнських мислителів та громадських діячів Київської Русі (Володимир Мономах, Данило Заточник, Святитель Іларіон, митрополит Климент Смолятич, єпископ Кирило Туровський, князь Костянтин Всеволодович Володимирський, преп. Нестор Літописець, преп. Феодосій Києво-Печерський) у розробку педагогічних ідей християнського виховання підлітків, що полягає в обґрунтуванні суті досліджуваного феномена,його змісту, мети, завдань, принципів, форм та методів реалізації;
  • схарактеризовано форми (богослужіння, таїнства, піст, паломництво, благодійна діяльність, колективна праця), методи (молитва, каяття, проповідь, приклад, читання духовної літератури, духовна бесіда, умовляння, заохочення), принципи (любові, ненасилля, своєчасності, помірності, відповідальності, смирення та аскези, терпіння, жертовності, єдності доброти і суворості, виховання в праці, практичної спрямованості) християнського виховання підлітків в окреслений період...;
  • визначено перспективи творчого використання педагогічно цінних ідей та досвіду християнського виховання підлітків у сучасній сім’ї та школі (використання духовної літератури; організація благодійної діяльності; відвідування Богослужінь; паломницькі подорожі до Святих місць; особистий приклад вихователя як провідника волі Божої; уміння вихователя бачити у вихованцеві образ і подобу Божу;
  • сформульовано прогностичні тенденції розвитку питань християнського виховання підлітків (упровадження нових і вдосконалення вже відомих форм і методів християнського виховання підлітків; організація християнської просвіти та консультування батьків із питань християнського виховання підлітків; використання індивідуального підходу до організації християнського виховання підлітків».

Я от читаю і смиренно плачу, бо як я жив і працював в освіті, не знаючи цього.

Смієтесь? А скоро будете звіти писати про впровадження цього всього! Там написано, що «матеріалами дослідження можуть послугуватися ... учителі та батьки в процесі організації виховної роботи в школі й сім’ї».

Цитую Georgiy Kasianov: «Я був впевнений, що це містифікація. З’ясувалося - ні. Це — наша реальність... У Ільфа є нотатка про хлопчика в кінотеатрі, який в гострих місцях фільму вигукував: "Ай, едрит твою!" Я відчуваю себе цим хлопчиком. "Едрит твою!!!" Отже,кандидатська дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук: ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ХРИСТИЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ КИЇВСЬКОЇ РУСІ (КІНЕЦЬ Х – СЕРЕДИНА ХІІІ СТОЛІТТЯ).

Мої вітання тінейджерам з Х - ХІІІ століття. Авторехверат отутой.

Оригинал

Освіта.ua
20.04.2018

Популярные блоги
А. Мирошниченко: родители не враги учителям Для родителей проблемы образовательной системы не самое главное дело в жизни
В. Онацкий: какие предметы исчезнут из расписания? Каждый пытается найти рецепт лечения образования, хотя к школе имел отношение, только будучи школьником
И. Ликарчук: образование выжило благодаря учителям Популизм и дилетантство в образовании разрушают педагогическое творчество и производят учителя-урокодателя
Т. Гориха Зерня: роль учителя становится определяющей Реформа, по сути, потребует полной профессиональной переподготовки всего преподавательского состава
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев