Ирина Суслова: о странных несоответствиях слов и дел

Почему МОН продвигает зачисление детей в школу на основе регистрации или договора аренды жилья

Ирина Суслова: о странных несоответствиях слов и дел

Автор: Ирина Суслова, народный депутат Украины, член комитета по защите прав человека.

Сьогодні під час години запитань до Уряду хотіла дізнатись у Міністра освіти та науки, чому МОН наполегливо просуває ідею зарахування дітей до школи на основі реєстрації або за наявністю нотаріально завіреного договору оренди житла.

Отримала від пані Лілії Гриневич розлогу відповідь. Проаналізувавши її, виявила дивні розбіжності.

Слова міністра: «Проект випливає з практики, яка є, до речі, в багатьох цивілізованих країнах, коли дитина початкової школи вчиться якнайближче до місця проживання».

Насправді в проекті наказу МОН мова йде не про місце проживання, а про місце РЕЄСТРАЦІЇ. Це суттєва різниця, бо в Україні 30% людей не живе за місцем реєстрації. І саме дітей цих українців буде дискриміновано в першу чергу.

Слова Міністра: «Ми працюємо, щоб у цій категорії довідок можливих зменшити бюрократичні вимоги максимально до вимог законодавства».

Насправді в проекті Наказу міститься величезний перелік документів, які батьки мають надати, щоб дитину першочергово зарахували до першого класу:

  • копію паспорта громадянина України одного з батьків дитини;
  • довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);
  • витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);
  • копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • копію документа, що засвідчує право власності на відповідне житло;
  • рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення;
  • документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму, піднайму, оренди тощо);
  • довідку про проходження служби у військовій частині;
  • акт обстеження умов проживання;
  • акт обстеження матеріально-побутових умов.

Слова Міністра: «Будь ласка, долучайтесь в робочу групу, ми вас запрошуємо особисто і ви можете попрацювати з нами над цими прозорими правилами».

Насправді, за словами юриста МОН, робоча група щодо доопрацювання проекту Наказу вже не діє. Тому незрозуміло, куди ж мені та небайдужим представникам громадськості можна долучитись.

Висновки невтішні: слова та реальні справи Міністерства освіти як паралельні лінії, що ніколи не перетинаються!

Тому спрямувала депутатське звернення до Лілії Гриневич з проханням надати офіційне роз’яснення, з якого часу працює Робоча група, хто до неї входить та які в неї є напрацювання. Відповідно до діючого законодавства, очікую на відповідь протягом п’яти днів!

P.S. З проектом наказу Міністерства освіти, де містяться дискримінаційні норми, можна ознайомитись за посиланням

Оригинал

Освіта.ua
06.04.2018

Популярные блоги
Александр Мирошниченко: анализ мифов от педагогов В образовательном пространстве Украины бытуют мифы, которые кардинально искривляют реальность
В. Спиваковский: зачем оценки, травмирующие детей Для успевающих и отличников оценки очень важны, ведь без сравнительных оценок отличники теряют мотивацию
Н. Азарова: всем нужна безотказная учительница Вся жизнь учителя крутится вокруг правильных ответов, ему их лучше заучить и довести до автоматизма
В. Волчан: в прогулах дети виноваты, а школа ни при чем? Мы стараемся, проводим реформы, меняем министров, а ситуация в образовании лучше не становится
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!