И. Совсун: зависят ли навыки от уровня образования?

Среди людей с высшим образованием более высокие уровни навыков, чем у людей со средним образованием

И. Совсун: зависят ли навыки от уровня образования?

Автор: Инна Совсун, вице-президент Киевской школы экономики.

OECD проводить опитування щодо навичок дорослих (Survey of Adult Skills (PIAAC)). У рамках нього визначається рівень навичок серед дорослих – з читання (під цим розуміється не просто уміння читати, а здатність розуміти текст, виокремлювати в ньому певну інформацію, аналізувати) та математики. Відповідно, визначається рівень: 1– найнижчий, 5 – найвищий.

Очікувано, серед людей з вищою освітою у середньому вищі рівні навичок, ніж у людей з середньою освітою. Проте є суттєві відмінності між країнами. Так, за рівнем навичок з читання найбільша частка випускників університетів мають рівень 4 чи 5 – у Фінляндії, Швеції та Нідерландах; з математики – Фландрія (Бельгія), Фінляндія та Швеція. Натомість, в Італії та Іспанії Польщі (NB - для тих, хто планує вступати у польські виші) серед випускників університетів – висока частка тих, хто має низький рівень навичок.

В Україні поки такого опитування не проводиться. Наразі ми маємо лише статистичні дані про 100% охоплення шкільною освітою (хоча зараз уже трохи нижче і це лякає) та 100% писемність. Але цікаво, які результати отримали б українці, якби подібне опитування провели?

Оригинал

Освіта.ua
23.03.2018

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев