О. Калинич: буллинг под другим углом: учителя и дети

Учитель никогда не должен оскорблять ученика. Никогда. Даже если ребенок этого заслуживает

О. Калинич: буллинг под другим углом: учителя и дети

Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустская гимназия-интернат.

І знову про вчителів

Напевно, кожен уже знайомий із відео (його вранці демонстрували навіть у «Сніданку з 1+1»), коли вчителька ображає учня. Цікавою є реакція однокласників - ледве стримують сміх.

Нікого не беруся захищати, тим більше не підтримую образливі слова на адресу учнів. Але я вчителька, особа зацікавлена, тому в цій ситуації нехай говорять діти.

Сьогодні з 9-Б й 10-А аналізували чергове негативне шкільне відео - учні дозволили написати про нашу розмову.

Отже, які версії розглядають діти?

Версія 1. Шоу. Оскільки учнів розбирає сміх, напевно, всі в курсі, що їх знімає «прихована камера». Можливо, учительку навмисно провокували, щоб зафільмувати шоу для великої кількості переглядів в інтернеті, для реклами або власної популярності. Якби це відео знімалося для самозахисту (не завжди дорослі вірять, що винен учитель), то відео б не виставили в інтернет, а показали б батькам чи дирекції школи.

Версія 2. Помста. Можливо, учителька несправедливо оцінювала учня. Удома йому перепадало на горіхи - от і вирішили таким чином помститися вчительці.

Версія 3. Булінг. Школярі не стали на захист однокласника, якого кривдять. Можливо, учня, на якому зірвалася вчителька, підставили навмисно, щоб потім принизити його в соцмережі, а вийшло, що тепер цькують не учня, а вчителя. Побічний ефект.

Версія 4. Учителька звільнилася. У неї не вистачило сил захистити себе чи бодай вибачитися. Напевно, вона, і справді, дуже втомлена роботою чи дітьми.

Версія 5. Цинічна випадковість. Ішов звичайний урок. Комусь стало нудно, а тут таке «щастя» - учителька вийшла з себе: чому б не розважитися?

«Ви ще не знаєте, які ми, підлітки, буваємо жорстокі. У нас гормони, з якими важко справитися, - коментують учні. - Не кожні нерви це витримають. Учителів, можливо, і навчають спілкуватися з підлітками, але ніхто не додумався вчити їх, як від нас захищатися. Ви не думайте, що всі діти такі порядні, як у нашій школі. Проте все одно вчитель ніколи не має ображати учня. Ніколи. Навіть якщо дитина на це заслуговує».

На запитання, чи готові учні до того, щоб у кожному кабінеті були відеокамери й знімалися всі уроки - заради справедливості, майже хором відповіли, що ні, адже у 80% винні самі; ситуацію ж із вище названою вчителькою й учнями оцінюють як 50% на 50% (винні однаково всі).

Оригинал

Освіта.ua
23.03.2018

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев