Александр Мирошниченко: о вопросе вектора

Разница большая: одно дело - развить уже имеющиеся таланты, а другое дело - эти таланты открыть

Александр Мирошниченко: о вопросе вектора

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

У контексті диспутів про всілякі альтернативні програми. Знаєте, у чому принципова різниця між нашим пострадянським підходом до дітей і підходом європейським? Ми весь час наголошуємо на тому, що це новітні програми призначені для ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. А от європейці відстоюють таку точку зору, що КОЖНА ДИТИНА ОБДАРОВАНА.

Погодьтесь – різниця велика. Одна річ розвинути вже наявні таланти, а інші штука – ці таланти відкрити. Зрозуміло, що відкривати таланти і шукати індивідуальні мотивації для навчання значно складніше, ніж просто продовжити шлях, який вже хтось почав вибудовувати. Але ми оперуємо такими гучними термінами як ІНТЕЛЕКТ НАЦІЇ. Ми говоримо про розвиток інтелектуального потенціалу не окремих дітей. І тоді виходить, що питання полягає не лише власне у навчальних програмах. У векторі. А якщо вектор неправильний – жодні новітні програми та гроші питання не вирішать.

Звідси і виникає логічне запитання. Чи є у нас нові навчальні програми, здатні розкрити індивідуальний потенціал КОЖНОГО учня? Чи ми, все ж таки, говоримо про програми для певного обмеженого кола дітей?

Оригинал

Освіта.ua
12.03.2018

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев