Osvita.ua Блоги И. Примаченко: у лжи и самолюбия должен быть край
И. Примаченко: у лжи и самолюбия должен быть край

Оказывается, что «победа Революции Достоинства» - это сохранить теплое ректорское место для Е. Амосовой

И. Примаченко: у лжи и самолюбия должен быть край

Автор: Иван Примаченко, основатель платформы Prometheus.

«Судді за мене! Студенти за мене! Для перемоги Революції Гідності геть Супрун» - написано на банері, який сьогодні було вивішено на місці загибелі майданівців чотири роки тому. Я-то думав, що «перемога Революції Гідності» - це, як мінімум, припинити корупційну вакханалію в очолюваному тобою університеті. Не допустити самогубств студентів після поборів адміністрації. Вирішувати суперечки в судах, а не беручи в заручники навчання 15 тисяч студентів.

А виявляється, що «перемога Революції Гідності» - це зберегти тепле ректорське місце для Катерини Амосової, спекулюючи на Революції Гідності в місці, де розстрілювали її героїв. Тим часом беручи проректорами регіоналів і отримуючи публічну підтримку від рига Рабіновіча. А ще хворобливо брехати про те, що «студенти за мене» після того, як сотні студентів в соціальних мережах обурилися «страйком», вигаданим Амосовою. Ну і звичайно писати, що «судді за мене». Оцініть формулювання. Судді, на думку Амосової, не за закон чи справедливість. Вони за неї - ще до того, як прийняли рішення по суті справи.

У всякої брехні та самозакоханості має бути край. Захист корупційних інтересів ім'ям загиблих під час Революції Гідності - це та червона лінія, яку ми не можемо дати їм переступати. Бо інакше вже скоро Бойко, Рабіновичі, Медведчуки і Ко будуть нас повчати, за що стояв Майдан.

Оригинал

Освіта.ua
05.03.2018

Популярные блоги
В. Громовой: мы реформируем образование, которого нет Реалии гораздо печальнее, чем себе представляют ожесточенные зрадофилы и огульные критиканы
Валентина Волчан: домашние задания все-таки нужны ДЗ - один из первых способов узнать, насколько ученик усвоил программу, и обратить внимание на проблемы
Н. Клясен: педагогов надо обучать качественно Профессиональную деятельность учителя невозможно однозначно оценить по общим критериям
Н. Чуприна: о трех «прорывах» в вопросе сертификации Давайте поговорим о том, что следовало бы сделать, если мы говорим о сертификации учителей
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!