Osvita.ua Блоги В. Белый: методкабинеты или неочевидная очевидность
В. Белый: методкабинеты или неочевидная очевидность

Методисты «помогают» проверками учителей или навязыванием проведения показательных уроков

В. Белый: методкабинеты или неочевидная очевидность

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Очевидною є офіційна робоча місія методкабінетів у системі загальної середньої освіти. Методисти отримують зарплату для того, щоб допомагали вчителям запрацювати щораз більш ефективніше та на більш сучасному рівні вимог.

Неочевидним чомусь стало те, що допомагати вони мають власними «руками та головою», а не перевірками вчителів чи нав’язуванням проведення показових уроків одними вчителями для повчання інших. Не питаючи останніх, чи саме цього вони потребують. Вже не кажучи про недопустимість втягування вчителів у «пащу бюрократозавра».

Чим методисти могли б допомогти вчителям?

По-перше, запровадити розклад власних індивідуально-групових консультацій задля допомоги у питаннях чи вправах зі змісту ЗНО попередніх років чи з інших особистих проблем вчителів-практиків.

По-друге, що є зараз ще більш актуальним – розробити учнівські завдання новітні, тобто компетентісно-, творчо-, проектно-, інтегровано-спрямовані, щоб вчителі-практики мали з чого вибирати, дивлячись з потреб програмної теми та вікового рівня своїх учнів. І чим більше та різних їх буде, тим краще для вчителів, їхніх учнів та системи освіти загалом.

Адже є більш ніж очевидним, що для розробки такої бази завдань:

  • якийсь вчитель не має достатньої кваліфікації;
  • якийсь не має впевненості у власних здібностях;
  • якийсь не має часу та сил, хоча й зміг би;
  • якийсь, може, й має все для того, але з різних причин не збирається за те братися;
  • якийсь, може, і здатен створити, але без оплати такої роботи вважає за краще працювати з учнями індивідуально за додаткову плату;
  • якийсь, може, навіть і створює такі вправи, але в умовах, коли його роботу не можуть/не хочуть оплатити, не стане ділитися з колегами тощо.

У той же час, у методиста для цієї роботи є все – вища категорія, звання «Вчитель-методист», солідний стаж практичної роботи у школі і, головне, - постійний з року в рік робочий час та заробітна платня.

Чому не роблять?

А організатори його діяльності, що оплачується за кошти громади, НЕ СТАВЛЯТЬ такого робочого завдання!

ЧОМУ?

Питання передбачає спершу відповіді на інше питання: «А кому, власне, його адресувати?»

Оригинал

Освіта.ua
21.02.2018

Популярные блоги
Н. Чуприна: о трех «прорывах» в вопросе сертификации Давайте поговорим о том, что следовало бы сделать, если мы говорим о сертификации учителей
Е. Куницкая: о банальном скрытии качества образования Проще искать виноватых и платить за ошибки налом, чем объединяться и разделять ответственность
В. Онацкий: размышления о сертификации учителей На образование выделяют огромные средства, но именно тот, кто учит детей, получает мизерную зарплату
И. Ликарчук: сертифицировать учителей будут чиновники Если авторы этого образовательного «шедевра» сидят в УЦОКО, то другого можно было и не ждать
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!